AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg bor i en tomannsbolig. Den begynner å bli gammel og slitt. Jeg vet at tak bør byttes, det bør dreneres og kanskje bytte kledning. Hvordan går man fram om dette? Jeg vet ikke om naboen er villig/har råd til å utføre disse tingene. Har på følelsen at naboen ikke vil gå med på dette. Har de noe valg eller må de faktisk gå med på dette? Anonymkode: 2b2e5...8a8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har de noe valg eller må de faktisk gå med på dette? Har de ikke råd så har de ikke råd. Hvordan tenker du at du skal tvinge dem? Du kan fikse din halvdel, naboens får du ikke gjort noe med. Men du kan jo spørre. Anonymkode: 93c60...38f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Har de ikke råd så har de ikke råd. Hvordan tenker du at du skal tvinge dem? Du kan fikse din halvdel, naboens får du ikke gjort noe med. Men du kan jo spørre. Anonymkode: 93c60...38f Fordi det går utover meg selv. Skal jeg la bygningen forfalle så mister boligen min verdi også. Anonymkode: 2b2e5...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi det går utover meg selv. Skal jeg la bygningen forfalle så mister boligen min verdi også. Anonymkode: 2b2e5...8a8 Jeg spør ikke hvorfor du vil tvinge dem, jeg spør hvordan. Anonymkode: 93c60...38f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Og hvorfor snakker du ikke med naboen før du stiller spørsmålet her inne? Ingen må noe som helst om de ikke har råd til det. Anonymkode: 68403...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå