Gå til innhold

Hvilken nettbutikk liker dere å handle klær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken nettbutikk foretrekker dere å handle klær fra? Tenker på både turklær og hverdagsklær? Har handlet en del fra Bonprix og er fornøyd. Men ønsker gjerne å handle fra andre også dersom det er bra utvalg. 

Anonymkode: e74bf...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Zalando. Gratis frakt om man kjøper for mer enn 250 (tror jeg det er, uansett lavt beløp), gratis retur, gode beskrivelser av klærene, gode bilder av klær på modeller, og godt utvalg. 

BonPrix har jeg brukt litt, men der er det verken gratis frakt (utenom kampanjer) eller gratis retur, og det er veldig ymse kvalitet på klærene. I tillegg til dårligere beskrivelser, og som regel større størrelser. 

Anonymkode: 05e20...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aliexpress. Noen ganger ebay. Men det meste jeg trenger får jeg tak i på Aliexpress

Anonymkode: 88fa4...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Zalando. Gratis frakt om man kjøper for mer enn 250 (tror jeg det er, uansett lavt beløp), gratis retur, gode beskrivelser av klærene, gode bilder av klær på modeller, og godt utvalg. 

BonPrix har jeg brukt litt, men der er det verken gratis frakt (utenom kampanjer) eller gratis retur, og det er veldig ymse kvalitet på klærene. I tillegg til dårligere beskrivelser, og som regel større størrelser. 

Anonymkode: 05e20...a7f

Jeg har aldri måtte returnere noe til Bonprix, så der har jeg ikke erfaring. Men lav frakt pris. Kr 49. De sender vel fra Tyskland. Synes de har pene klær. Ikke for dyr. Men ønsker som sagt å prøve ut noen andre. Har gått så mye ned i vekt og trenger å fornye garderoben litt. Zalando har jeg brukt noen ganger, men lenge siden nå. De har bra utvalg de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aliexpress. Noen ganger ebay. Men det meste jeg trenger får jeg tak i på Aliexpress

Anonymkode: 88fa4...0f2

Hvordan er kvaliteten der da? Lang leveringstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Liker best Zalando & Boozt og adidas.no og nike.no for sportsklær/sko

Anonymkode: 6dc55...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Zalando og H&M. Av og til kjøper jeg undertøy, basisplagg og sko på Ellos, spesielt med rabattkuponger. 

Anonymkode: 5562b...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Boozt / booztlet og adidas.no

Anonymkode: 79fd6...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dwt siste året har jeg handlet hos Miinto, Boozt, Cavour, Zalando, Etsy og Ferner Jacobsen.

Anonymkode: 53f68...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg handler veldig mye på Zalando. Når det er salg på turklær, hender det jeg handler på Getinspired.

Anonymkode: bcf97...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler mest hos Gudrun Sjödén, men også hos Cellbes, Zalando, Klingel, Zizzi, Bonprix og Ellos. I tillegg handler jeg brukt via Finn og Ebay. 

Liker best "kjerringbutikker" med god utvalg av størrelser og farger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lindex😊👍

Veldig glad i merket Holly & Whyte.

Det er preppy, engelsk stil.

Synes det er veldig god kvalitet, og klærne holder år etter år.

Anonymkode: 9f052...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get Inspired, Companys, &Other Stories.. Noen ganger Vakre Vene eller Suser i Sivet. Og Tise! Handler mest der, egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Handler mest på Zalando. Min tenårings sønn er og veldig fornøyd med utvalget på Zalando. Så vi handler vel det meste vi trenger av sko og klær der.

Anonymkode: d3c97...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...