Gå til innhold

Hvor ofte møter dere familie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er det jeg, samboer og en datter på 3. Ser familie kanskje en gang hver 2 mnd - ellers er det bare oss. Pga avstand, og fordi alle er opptatt med sine liv.

Hva med dere?

Anonymkode: dff52...409

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett bare i ferier.

Anonymkode: 73728...96e

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine er de eneste som bor i nærheten. Vi ser dem alt fra 1-3 ganger i måneden. 

Søsteren min bor 3,5 timers kjøring unna, og hun er opptatt med jobb med vaktordning, i tillegg til gårdsdrift. Så hun ser vi sjelden. 

Mannens familie bor langt unna, har ikke sett dem på to år (de vil ikke reise, og er redd korona), brødrene har vi ikke sett siden 2017. 

Anonymkode: 92da1...e59

Gjest Hottentått
Skrevet

Vi ser foreldrene mine som regel hver uke. De bor 5 min unna oss. Svigerforeldrene mine ser vi ca en gang i mnd, de bor 2,5 timer unna. Barna våre er de eneste barnebarna på begge sider og de blir prioritert veldig høyt ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn kommer seg ikke hjem etter skolen siden det ikke går skolebuss, så hun går til sin fetter, og min datter danser sammen med sin kusine, og hun går ofte dit etter skolen. Svigermor lager ofte middag til oss. Denne delen av familien ser vi ofte. Andre ser vi kanskje en gang i måneden eller enda sjeldnere selv om de bare bor en time unna. De som bor i utlandet ser vi kanskje en til to ganger i året.

Anonymkode: 8d94d...49a

AnonymBruker
Skrevet

Ca 1 gang i uka.

Anonymkode: a8410...512

AnonymBruker
Skrevet

Slekta har jeg ikke møtt på 10 år. Men jeg er den rare i familien da. Enebarnet som bor på andre siden av landet. 

Ellers veldig opp og ned med foreldra mine. Har ikke stiftet familie selv enda heller

Anonymkode: 0ac73...d23

AnonymBruker
Skrevet

Moren min er nabo og jeg og barna ser henne noen minutter nesten hver dag. I hvert fall barna som løper innom henne daglig. Resten av familien ser vi svært sjelden. 

Anonymkode: ec521...c13

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Stort sett bare i ferier.

Anonymkode: 73728...96e

Samma här. Ferier, och en av mina föräldrar ser vi till bursdag också. Inte mer än så.

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine er naboer så de ser vi vel stort sett daglig. Svigerfamilie et stykke unna, 1-3 ganger i mnd.  Mine søsken bor langt unna så noen ganger i året men da over flere dager. 

Anonymkode: c9df3...fca

Skrevet

Vi har flyttet til en annen landsdel, så vi ser familien til jul og sommer.

AnonymBruker
Skrevet

7t kjøretur til min familie, 3t til hans. Så, ikke så ofte. 

Anonymkode: 00c00...28a

AnonymBruker
Skrevet

Vi samles somregel alle sammen en gang i uken. Ellers ser jeg de alene flere ganger i uken ofte.

Anonymkode: 33916...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...