AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Meg: kvinne 40. Kollega: mann 25. Spenning i luften siden dag én. Vi kan stå unødvendig nært hverandre. Det er smil og blikk. Enhver mulighet til å legge hånd på benyttes. Jeg føler det gnistrer. Vondt å gå en hel arbeidsdag med dunkende, vått underliv. Har så lyst til å si eller foreta meg noe, men så er det den delen av meg som tviler på om signalene tolkes rett. Det, og at jeg føler meg for gammel for ham. Samtalen med en tredjepart tilstede flyter knirkefritt. Bare oss to stopper det litt opp, og jeg kjenner på at det er min feil, som ikke greier å ta meg sammen. Han redder arbeidsdagen, bare ved å være på jobb, men samtidig gjør det oppriktig vondt å ha så lyst i så mange timer i strekk. Drømmer om å bli dratt inn på et rom, og bli tatt hardt bakfra. Anonymkode: eafe2...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meg: kvinne 40. Kollega: mann 25. Spenning i luften siden dag én. Vi kan stå unødvendig nært hverandre. Det er smil og blikk. Enhver mulighet til å legge hånd på benyttes. Jeg føler det gnistrer. Vondt å gå en hel arbeidsdag med dunkende, vått underliv. Har så lyst til å si eller foreta meg noe, men så er det den delen av meg som tviler på om signalene tolkes rett. Det, og at jeg føler meg for gammel for ham. Samtalen med en tredjepart tilstede flyter knirkefritt. Bare oss to stopper det litt opp, og jeg kjenner på at det er min feil, som ikke greier å ta meg sammen. Han redder arbeidsdagen, bare ved å være på jobb, men samtidig gjør det oppriktig vondt å ha så lyst i så mange timer i strekk. Drømmer om å bli dratt inn på et rom, og bli tatt hardt bakfra. Anonymkode: eafe2...7b7 Hilsen mann/gutt Anonymkode: 7edf6...df5 13 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hilsen mann/gutt Anonymkode: 7edf6...df5 Nei, hilsen meg som kvinne. Er det så rart å tenke seg? - Ts. Anonymkode: eafe2...7b7 3
AprilLudgate Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, hilsen meg som kvinne. Er det så rart å tenke seg? - Ts. Anonymkode: eafe2...7b7 Neida, men det kan fort bli meetoo om du som voksen 40 åring sjekker opp en såpass ung person. Du får være med på lønningspils eller noe 🤷♀️ Og vurdere om sex med ham er verdt eventuelle ubehageligheter i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Meg: kvinne 40. Kollega: mann 25. Spenning i luften siden dag én. Vi kan stå unødvendig nært hverandre. Det er smil og blikk. Enhver mulighet til å legge hånd på benyttes. Jeg føler det gnistrer. Vondt å gå en hel arbeidsdag med dunkende, vått underliv. Har så lyst til å si eller foreta meg noe, men så er det den delen av meg som tviler på om signalene tolkes rett. Det, og at jeg føler meg for gammel for ham. Samtalen med en tredjepart tilstede flyter knirkefritt. Bare oss to stopper det litt opp, og jeg kjenner på at det er min feil, som ikke greier å ta meg sammen. Han redder arbeidsdagen, bare ved å være på jobb, men samtidig gjør det oppriktig vondt å ha så lyst i så mange timer i strekk. Drømmer om å bli dratt inn på et rom, og bli tatt hardt bakfra. Anonymkode: eafe2...7b7 Kanskje han bare synes du er en søt eldre dame? Tenkt på det? Personlig synes jeg eldre kvinner er hot, og jeg er vel 19 år gammel. Hadde selv 100% benyttet muligheten til å ligge med en, men for å være ærlig er det mer seksualiserende enn forholdsvis. Kunne ikke ha tenkt meg på noe seriøst nei, så hvis du prøver deg kan det hende han bare bruker deg seksuelt. ellers så skal jeg ikke lyve, det er alltid litt vanskelig å si om en ung dude synes er eldre dame er hot for å pule eller bare en søt dame. Anonymkode: 9b871...219
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje han bare synes du er en søt eldre dame? Tenkt på det? Personlig synes jeg eldre kvinner er hot, og jeg er vel 19 år gammel. Hadde selv 100% benyttet muligheten til å ligge med en, men for å være ærlig er det mer seksualiserende enn forholdsvis. Kunne ikke ha tenkt meg på noe seriøst nei, så hvis du prøver deg kan det hende han bare bruker deg seksuelt. ellers så skal jeg ikke lyve, det er alltid litt vanskelig å si om en ung dude synes er eldre dame er hot for å pule eller bare en søt dame. Anonymkode: 9b871...219 Uff, eldre dame.. Da ser jeg for meg en 70-åring 😅 Jeg føler meg ikke eldre enn 27 selv, og holder meg godt. Er i et ungt miljø. Brukt seksuelt av ham er drømmen. Et timinutt her og der på jobb.. Dette er selvpining 😩 Anonymkode: eafe2...7b7
MuffinStud Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Vel, det er vel rimelig å anta at han har lyst på deg. Er du hans direkte leder eller noe, så er det et problem. Du kan eventuelt be om å bli overført, men det kan hende at dette er langt forhold eller at det er over etter en natt. Vil du gjøre karrierevalg på det? Er det en arbeidsplass, og har han en type jobb der, hvor man jobbende i 10 år fremover? Hvordan blir det hvis dere er intime i en periode, men han skal begynne å møte andre og stifte familie? Vil det gjøre det verre enn det allerede er i dag? Sier ikke at det ikke er noe du skal gjøre, men det er nok greit å ha spilt ut en del tanker i hodet. Hvordan hadde du følt det hvis han byttet arbeidsplass ifm det å stifte familie? Men: Er du 25, så kan du ta dine egne valg med mindre du har en dobbeltrolle som ikke kommer frem i HI. Og selv om man er kanskje litt mer kåt enn vettug, så er det valg man tar. Selv om det er 15 år forskjell på dere så er han voksen.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 Fysj. Unaturlig. Kvinner skal gå opp i alder. Ikke ned. Anonymkode: f805d...d17
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #11 Skrevet 9. mars 2022 Siden du jobber i ungt miljø kan du ha en t-skjorte med en playboy-bunny for å signalisere at du liker tilfeldig sex på tilfeldige rom. På med rosa uggs og sånt.. Anonymkode: 294ce...62c
Bos43 Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Lønningspils er nevn her. Kanskje løsningen for deg….. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #13 Skrevet 9. mars 2022 Hvorfor føler folk at de må være så detaljerte i det de deler her Anonymkode: ab8dd...6ff 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #14 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Meg: kvinne 40. Kollega: mann 25. Spenning i luften siden dag én. Vi kan stå unødvendig nært hverandre. Det er smil og blikk. Enhver mulighet til å legge hånd på benyttes. Jeg føler det gnistrer. Vondt å gå en hel arbeidsdag med dunkende, vått underliv. Har så lyst til å si eller foreta meg noe, men så er det den delen av meg som tviler på om signalene tolkes rett. Det, og at jeg føler meg for gammel for ham. Samtalen med en tredjepart tilstede flyter knirkefritt. Bare oss to stopper det litt opp, og jeg kjenner på at det er min feil, som ikke greier å ta meg sammen. Han redder arbeidsdagen, bare ved å være på jobb, men samtidig gjør det oppriktig vondt å ha så lyst i så mange timer i strekk. Drømmer om å bli dratt inn på et rom, og bli tatt hardt bakfra. Anonymkode: eafe2...7b7 Er det faktisk det, vondt? Smertefullt liksom? Anonymkode: ef4db...9a3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #15 Skrevet 9. mars 2022 MuffinStud skrev (3 timer siden): Vel, det er vel rimelig å anta at han har lyst på deg. Er du hans direkte leder eller noe, så er det et problem. Du kan eventuelt be om å bli overført, men det kan hende at dette er langt forhold eller at det er over etter en natt. Vil du gjøre karrierevalg på det? Er det en arbeidsplass, og har han en type jobb der, hvor man jobbende i 10 år fremover? Hvordan blir det hvis dere er intime i en periode, men han skal begynne å møte andre og stifte familie? Vil det gjøre det verre enn det allerede er i dag? Sier ikke at det ikke er noe du skal gjøre, men det er nok greit å ha spilt ut en del tanker i hodet. Hvordan hadde du følt det hvis han byttet arbeidsplass ifm det å stifte familie? Men: Er du 25, så kan du ta dine egne valg med mindre du har en dobbeltrolle som ikke kommer frem i HI. Og selv om man er kanskje litt mer kåt enn vettug, så er det valg man tar. Selv om det er 15 år forskjell på dere så er han voksen. Det er i teorien mulig å jobbe der til man går av med pensjon. Ingen over 45 nå. Vi er likestilte. Mye å tenke gjennom her. AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er det faktisk det, vondt? Smertefullt liksom? Anonymkode: ef4db...9a3 Godtvondt da. Ikke veldig behagelig å være sprengkåt åtte timer i strekk. Kunne gått på do og blitt kvitt følelsen, men da blir jeg hun som runker på fellesdoen. Blir smågal av dette. Anonymkode: eafe2...7b7
Ninetta Skrevet 9. mars 2022 #16 Skrevet 9. mars 2022 Spør han rett ut om han har lyst på sex med deg? 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #17 Skrevet 9. mars 2022 Den samme historien leste jeg i cupido. Anonymkode: feb75...7c1 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #18 Skrevet 9. mars 2022 Ninetta skrev (5 minutter siden): Spør han rett ut om han har lyst på sex med deg? Hva hadde skjedd om en mann på 40 spurte en 25-årig kvinnelig kollega dette spørsmålet? Kolleger er no-go, uavhengig av aldersforskjell. Anonymkode: 6d7f5...92e 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #19 Skrevet 9. mars 2022 Legge til på sosiale medier og starte en uskyldig samtale der, snap funker fint, sende noen felles, etterhvert kanskje en litt intern snap om noe dere begge har opplevd på jobb.. Med antennene ute finner du kjapt ut om han er keen. Jeg har gjort dette selv. Jeg er 39, han 29, var digg noen ganger og så kom jeg over det 😆 Anonymkode: 11a02...802
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Meg: kvinne 40. Kollega: mann 25. Spenning i luften siden dag én. Vi kan stå unødvendig nært hverandre. Det er smil og blikk. Enhver mulighet til å legge hånd på benyttes. Jeg føler det gnistrer. Vondt å gå en hel arbeidsdag med dunkende, vått underliv. Har så lyst til å si eller foreta meg noe, men så er det den delen av meg som tviler på om signalene tolkes rett. Det, og at jeg føler meg for gammel for ham. Samtalen med en tredjepart tilstede flyter knirkefritt. Bare oss to stopper det litt opp, og jeg kjenner på at det er min feil, som ikke greier å ta meg sammen. Han redder arbeidsdagen, bare ved å være på jobb, men samtidig gjør det oppriktig vondt å ha så lyst i så mange timer i strekk. Drømmer om å bli dratt inn på et rom, og bli tatt hardt bakfra. Anonymkode: eafe2...7b7 Hva har du å tape, TS? Ta initiativ og se hvordan det går. Om han ikke er keen blir han uansett smigret over oppmerksomheten. Om han er med kan det bli fantastisk sex av det. Fantastisk sex er aldri feil! Anonymkode: f31db...738 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå