AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Elskeren? Historien er lang, men han jeg har hatt sex med han vært ut og inn av forholdet til barnemoren (de sine barn) Det er komplisert mellom de og han har i tiden imellom hatt seg med meg. Sier ikke skråsikkert at jeg er gravid, men kanskje. Får jeg problemer om jeg beholder? Reiner såklart med at han ikke innvolveres uansett, hvertall ikke med det første. Abort er fryktelig vanskelig. Anonymkode: d1af5...049
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Så lenge du er forberedt på at du ev. må igjennom en gravditet, fødsel og barneoppdragelse alene. Barnet har krav på økonomisk støtte fra far, så hans kone vil finne utav det men det er hans ansvar. Anonymkode: e48df...07a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lenge du er forberedt på at du ev. må igjennom en gravditet, fødsel og barneoppdragelse alene. Barnet har krav på økonomisk støtte fra far, så hans kone vil finne utav det men det er hans ansvar. Anonymkode: e48df...07a Barnet har også rett på å vite sitt opphav og far har rett på muligheten til å involvere seg i barnets liv. Anonymkode: e48df...07a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Elskeren? Historien er lang, men han jeg har hatt sex med han vært ut og inn av forholdet til barnemoren (de sine barn) Det er komplisert mellom de og han har i tiden imellom hatt seg med meg. Sier ikke skråsikkert at jeg er gravid, men kanskje. Får jeg problemer om jeg beholder? Reiner såklart med at han ikke innvolveres uansett, hvertall ikke med det første. Abort er fryktelig vanskelig. Anonymkode: d1af5...049 Fader så mye trolling her inne nå da! Anonymkode: 1b226...c4b 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 For et rot. Hadde aldri klart å fortelle den det hitorien til mitt barn om hvordan det ble til. Snakk om null moral. Anonymkode: bf34d...ec2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så lenge du er forberedt på at du ev. må igjennom en gravditet, fødsel og barneoppdragelse alene. Barnet har krav på økonomisk støtte fra far, så hans kone vil finne utav det men det er hans ansvar. Anonymkode: e48df...07a Ville ikke krevd penger av han. Isåfall blitt enige om en sum i mnd. Anonymkode: d1af5...049
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fader så mye trolling her inne nå da! Anonymkode: 1b226...c4b Ingen trolling. Jeg må vente å se ei uke først om jeg er gr Anonymkode: d1af5...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå