Shygirl Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Noen som vet hvorfor bepanthen blir foretrukket av tatovører i stedet for helosan? Jeg personlig foretrekker helosan da den ikke er så klissete og er lett å vaske bort. Nå bruker jeg bepanthen da det er det tatovøren min anbefaler, men den er så utrolig klissete og vanskelig å vaske bort. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Fordi den lar huden puste bedre, og der trenger tatoveringen din👍🏻 Anonymkode: 46796...d34
Shygirl Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi den lar huden puste bedre, og der trenger tatoveringen din👍🏻 Anonymkode: 46796...d34 Åja😊 takk for svar -TS
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Jeg fikk ikke skorpe på noen av mine med bepanthen. Bepanthen kan prøves ut på psoriasis også. Vet om et par som har bedre effekt av den enn av kortison. Anonymkode: abfc3...ce8
Rowan Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 Jeg har også hørt noen si at Helosan kan påvirke farger, men vet ikke hvor det kommer fra. Selv har jeg ingen favorittkrem. Bepanthen synes jeg er for tjukk og vanskelig å spre utover uten å ta med masse skorper. Helosan er grei, men er litt bekymra for den påstanden.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 Jeg har brukt Decubal på mine siste. Anonymkode: 4ed17...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå