millemei Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Ja da var jeg hekta også Har kjøpt Sims2 og Sims uteliv og sitter klistra ved hver anledning. Det som irriterer er at noen ganger skjer det et eller annet med møblene. Spesielt senger. Det går plutselig ikke an å kvitte seg med en seng fordi det påstås at den er i bruk I dobbeltseng kan da bare en sim legge seg, fordi den andre siden er blitt låst på en måte. Som om det lå en sim der. Fryktelig irriterende, og jeg må da bygge på huset for at alle simmene skal få sengeplass og slike ting. Flere som har opplevd dette? Er vel en bug i spillet som det er fint lite å gjøre noe med tenker jeg
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Nå kan jeg fint lite om slikt, for jeg spør og graver selv; men har du prøvd å laste ned en sånn oppdatering? Som nettopp skal fjerne slikt? Jeg slet med at babyene "frøs" hvis jeg bestilte nanny, så jeg må også laste ned en sånn en
Arkana Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 Her finner du noen oppdateringer som sannsynligvis vil hjelpe deg.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #4 Skrevet 29. oktober 2005 Takk for svar. Da har jeg lastet ned oppdateringene og så får jeg se om det hjelper. Millis ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå