Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heiii :) jeg har vært arbeidsledig siden oktober og jeg har lyst å komme meg ut I jobb. Men jeg hører aldri noe, søker jobber hver eneste dag. 

Hvor er det lett å få seg jobb? Utenom helse

Jeg blir kjempe glad for svar 😊 

Anonymkode: 06ba0...6c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Telefonsalg og kundeservice pleier være lett å få jobb. 

Anonymkode: 490b8...e66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barneskole. Bhg. 

Anonymkode: f36cd...aac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på utdannelse, men generelt er det mye lettere å få jobb nå enn på veldig lenge. 

Anonymkode: 3a576...cb7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Barneskole. Bhg. 

Anonymkode: f36cd...aac

Nja. Ikke nødvendigvis. Ringevikarer ja. Men assistentstilling i bhg eller skole er det sykt mange søkere på, hvertfall i kommunen min. Veldig vanskelig å få fast jobb uten fagbrev.

Som lærer eller barnehagelærer får man heller ikke noe fast uten utdanning. Med utdanning er det derimot forholdsvis lett.

Anonymkode: a78ed...ebc

Skrevet

Takk 😊masse gode tips. Jeg har jobbet innen skole tidligere som assistent og barnehage. Jeg tåler desverre ikke så mye bråk. Jeg har jobbet som butikkmedarbeider, produsjonsmedarbeider osv men jeg har utdannelse innen søm. Det er ikke så mye jobb innen for det. 

Jeg har bare så lyst å komme meg ut I arbeid 

Skrevet (endret)

Arbeidsledigheten er rekordlav nå. Spesielt innen håndtverksfag og IT får du jobbtilbud kastet etter deg nesten hvor som helst.

Endret av Jdz
AnonymBruker
Skrevet

Bemanningsbyrå er en veldig fin måte å komme tilbake i arbeidslivet på.

Anonymkode: 621ca...2b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var veldig lett å få seg jobb i bank, sendte 7 søknader og fikk 4 intervju (takket nei til 2) og tilbud om 2 stillinger. Men, jeg har jo bakgrunn fra bransjen så jeg søkte jo ikke helt utav det blå.

Anonymkode: 99bfc...603

Skrevet

Ja, det er vel veldig enkelt når man har utdannelse eller erfaring

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 13.58):

Nja. Ikke nødvendigvis. Ringevikarer ja. Men assistentstilling i bhg eller skole er det sykt mange søkere på, hvertfall i kommunen min. Veldig vanskelig å få fast jobb uten fagbrev.

Som lærer eller barnehagelærer får man heller ikke noe fast uten utdanning. Med utdanning er det derimot forholdsvis lett.

Anonymkode: a78ed...ebc

Man MÅ jo ha utdanning for å få jobb som barnehagelærer eller lærer.  Man er ikke lærer eller barnehagelærer som ufaglært. Hva mente du egentlig? :klo:

Anonymkode: 93d68...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...