Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg lå med hadde jeg sex med for en mnd siden akkurat. Jeg var da ca 5 dager etter siste mensdag. Han hoppet ut rett før det gikk for han. Jeg har derfor tenkt at det var sikkert. Kall meg idiot.. nå etter alke vaksinene har jeg merket at mensen er forsinket, også denne gangen. Har merket ømhet i puppene, men forvunnet igjen, blitt forkjølet (ikke omikron.) Og fryser. Kan det være en graviditet på gang? 

Anonymkode: 7eb7a...49b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Forkjølelse er definitivt ikke et graviditetsymptom. Ta en test fremfor å spør fremmede på nett, de vet ikke svaret. 

Anonymkode: 2b621...09b

AnonymBruker
Skrevet

For tidlig å teste?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For tidlig å teste?

Det er ikke et symptom på graviditet, og hvis du sier syklusen er ustabil for tiden er det jo enda mindre sannsynlig at det skulle være noe, men om det er en måned siden sex er det ikke for tidlig å teste. Sannsynligvis ville du fått svar 14 dager etter sex, men i alle fall 20 dager etter. 

Anonymkode: 0e7c1...c53

Skrevet

Selvfølgelig er det mulighet for at det graviditet på gang. Som kvinne i fertil alder er det alltid en sjans for å bli gravid når som helst i syklusen. Du er aldri trygg, aldri.

Du hadde i tillegg ubeskyttet sex rett rundt antatt eggløsning, det øker jo sjansen drastisk.

Men nei, forkjølelse er ikke et graviditetssymptom. Ta en test.

AnonymBruker
Skrevet
Hedda-78 skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er det mulighet for at det graviditet på gang. Som kvinne i fertil alder er det alltid en sjans for å bli gravid når som helst i syklusen. Du er aldri trygg, aldri.

Du hadde i tillegg ubeskyttet sex rett rundt antatt eggløsning, det øker jo sjansen drastisk.

Men nei, forkjølelse er ikke et graviditetssymptom. Ta en test.

Får gjøre det. Ja men han hoppet ut av svingen. Han selv tar vel en sjans ved dette? Virker ikke som han er så redd for å gjøre meg gravid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...