Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbtelefon i forbindelse med jobb. Konktrakten min gikk ut i februar, så nå er jeg ikke fast ansatt lenger - skal dog jobbe litt her og der ved behov, har sendt en melding til sjefen min om hva lønnen min er nå men ikke fått noe svar.. Uansett, ikke fått noe beskjed om hva som skjer med jobbtelefonen min, skal jeg bare beholde den da?

Anonymkode: 8111e...37f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skal du selvsagt spørre jobben din om... Det er de som vet hvilke retningslinjer som gjelder for ditt firma. 

Anonymkode: b51f0...fb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det skal du selvsagt spørre jobben din om... Det er de som vet hvilke retningslinjer som gjelder for ditt firma. 

Men siden de ikke engang svarer når jeg spør hva lønnen min blir fra nå av - så er det sikkert ikke så viktig for dem med telefonen? Tok også 9 måneder før jeg fikk den

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Men siden de ikke engang svarer når jeg spør hva lønnen min blir fra nå av - så er det sikkert ikke så viktig for dem med telefonen? Tok også 9 måneder før jeg fikk den

Igjen: spør. Om du beholder den uten å spørre om lov, kan du få problemer. Om du derimot spør, og de ikke svarer, har du ditt på det tørre. 

Du må selvsagt også se i ansattreglement o.l. på egenhånd, hva som står der. 

Om informasjonen ligger tilgjengelig, har du plikt til å sette deg inn i den, og de kan "ta" deg om du ikke har gjort som du skal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...