Gå til innhold

Sjekker du hvem som har besøkt din profil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og lurer du på hvorfor vedkommende har gjort det?

Anonymkode: 6b5a8...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at de, som meg, har trykket litt skjevt og kommet inn på profilen min ved et uhell. Tror ikke jeg er så spennende på kg at noen sjekker profilen min, og jeg pleier heller ikke sjekke andres. 

• Liker 1
Skrevet

jeg sjekker innimellom hvis jeg kjeder meg. eller om noen har sett på min profil. men ikke noe jeg gjør mye

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: e7181...f68

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei, aldri. Men jeg fikk så hatten passet på pm av en tidligere bruker her da jeg ved et uhell trykket feil og kom meg inn på profilen hans. Da var jeg "ny" her etter veldig mange års opphold, så fikk nesten litt sjokk, hehe. Virket som vedkommende ikke trodde på at det var et uhell heller. Altså, det er begrenset hvor spennende sånne profiler er :fnise: 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
jukkapalme skrev (38 minutter siden):

Nei, aldri. Men jeg fikk så hatten passet på pm av en tidligere bruker her da jeg ved et uhell trykket feil og kom meg inn på profilen hans. Da var jeg "ny" her etter veldig mange års opphold, så fikk nesten litt sjokk, hehe. Virket som vedkommende ikke trodde på at det var et uhell heller. Altså, det er begrenset hvor spennende sånne profiler er :fnise: 

Hjelpes 😂😂 

Skrevet

Første gang må... 

Skrevet

Har man en profil ??? ;) Hender jeg har gått inn å tittet på hva vedkommende har laget av tråder før om jeg mistenker troll i pose, fugl i skogen eller bare en kranglefant. Nyetablerte raringer er jo ofte troll

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...