AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Og lurer du på hvorfor vedkommende har gjort det? Anonymkode: 6b5a8...d20
Hedy Lamarr Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Tenker at de, som meg, har trykket litt skjevt og kommet inn på profilen min ved et uhell. Tror ikke jeg er så spennende på kg at noen sjekker profilen min, og jeg pleier heller ikke sjekke andres. 1
Ænema Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 jeg sjekker innimellom hvis jeg kjeder meg. eller om noen har sett på min profil. men ikke noe jeg gjør mye
jukkapalme Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Nei, aldri. Men jeg fikk så hatten passet på pm av en tidligere bruker her da jeg ved et uhell trykket feil og kom meg inn på profilen hans. Da var jeg "ny" her etter veldig mange års opphold, så fikk nesten litt sjokk, hehe. Virket som vedkommende ikke trodde på at det var et uhell heller. Altså, det er begrenset hvor spennende sånne profiler er
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 jukkapalme skrev (38 minutter siden): Nei, aldri. Men jeg fikk så hatten passet på pm av en tidligere bruker her da jeg ved et uhell trykket feil og kom meg inn på profilen hans. Da var jeg "ny" her etter veldig mange års opphold, så fikk nesten litt sjokk, hehe. Virket som vedkommende ikke trodde på at det var et uhell heller. Altså, det er begrenset hvor spennende sånne profiler er Hjelpes 😂😂
fjærestein Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 Har man en profil ??? Hender jeg har gått inn å tittet på hva vedkommende har laget av tråder før om jeg mistenker troll i pose, fugl i skogen eller bare en kranglefant. Nyetablerte raringer er jo ofte troll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå