Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får avsenderen beskjed hvis man tar skjermbilde? 

Anonymkode: 575a1...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får avsenderen beskjed hvis man tar skjermbilde? 

Jepp

AnonymBruker
Skrevet

Fck.

Er en person som er interessert i meg, og sendte bilde med kysse-emoji, og derfor tok jeg skjermbilde 😑

AnonymBruker
Skrevet

Også om du tar video opptak. Dette er så sykt med snapchat. Er nok den verste sosiale mediet

Anonymkode: 5eaf3...5f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fck.

Er en person som er interessert i meg, og sendte bilde med kysse-emoji, og derfor tok jeg skjermbilde 😑

hvis de lurer på hvorfor kan du jo avfeie det og si at skjermbildet ble tatt ved en feil. Mange mobiler har en funksjon hvor skjermbilde blir tatt ved å stryke over skjermen, så du kan si at du skulle koste av støv/prøve å lage skygge over skjermen for å kunne lese bedre i sola eller noe 😄 du kan jo gjøre det flere ganger med helt tilfeldige snapper også for å støtte forklaringen din haha

snapchat kan være stressende

Anonymkode: 9b7d9...b4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

hvis de lurer på hvorfor kan du jo avfeie det og si at skjermbildet ble tatt ved en feil. Mange mobiler har en funksjon hvor skjermbilde blir tatt ved å stryke over skjermen, så du kan si at du skulle koste av støv/prøve å lage skygge over skjermen for å kunne lese bedre i sola eller noe 😄 du kan jo gjøre det flere ganger med helt tilfeldige snapper også for å støtte forklaringen din haha

snapchat kan være stressende

Anonymkode: 9b7d9...b4c

Ja, kan si noe sånt hvis det blir et tema, men tviler på at vedkommende nevner det. 

Er noen helt latterlige funksjoner i sosiale medier. Jeg sluttet med å se på stories på Instagram da jeg fant ut at vedkommende kan se at jeg har sett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...