AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Får avsenderen beskjed hvis man tar skjermbilde? Anonymkode: 575a1...d95
Blomsterpotta Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får avsenderen beskjed hvis man tar skjermbilde? Anonymkode: 575a1...d95 Jepp
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Fck. Er en person som er interessert i meg, og sendte bilde med kysse-emoji, og derfor tok jeg skjermbilde 😑 Anonymkode: 575a1...d95
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Også om du tar video opptak. Dette er så sykt med snapchat. Er nok den verste sosiale mediet Anonymkode: 5eaf3...5f2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fck. Er en person som er interessert i meg, og sendte bilde med kysse-emoji, og derfor tok jeg skjermbilde 😑 Anonymkode: 575a1...d95 hvis de lurer på hvorfor kan du jo avfeie det og si at skjermbildet ble tatt ved en feil. Mange mobiler har en funksjon hvor skjermbilde blir tatt ved å stryke over skjermen, så du kan si at du skulle koste av støv/prøve å lage skygge over skjermen for å kunne lese bedre i sola eller noe 😄 du kan jo gjøre det flere ganger med helt tilfeldige snapper også for å støtte forklaringen din haha snapchat kan være stressende Anonymkode: 9b7d9...b4c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): hvis de lurer på hvorfor kan du jo avfeie det og si at skjermbildet ble tatt ved en feil. Mange mobiler har en funksjon hvor skjermbilde blir tatt ved å stryke over skjermen, så du kan si at du skulle koste av støv/prøve å lage skygge over skjermen for å kunne lese bedre i sola eller noe 😄 du kan jo gjøre det flere ganger med helt tilfeldige snapper også for å støtte forklaringen din haha snapchat kan være stressende Anonymkode: 9b7d9...b4c Ja, kan si noe sånt hvis det blir et tema, men tviler på at vedkommende nevner det. Er noen helt latterlige funksjoner i sosiale medier. Jeg sluttet med å se på stories på Instagram da jeg fant ut at vedkommende kan se at jeg har sett. Anonymkode: 575a1...d95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå