AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Del Skrevet 9. mars 2022 Jeg vet ikke om primer er noe for meg, ønsker derfor å prøve en rimelig en først, noen som vet om en rimelig som også er god? Anonymkode: e32cb...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mars 2022 #2 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg vet ikke om primer er noe for meg, ønsker derfor å prøve en rimelig en først, noen som vet om en rimelig som også er god? Anonymkode: e32cb...3d5 Maybelline har rimelig primer. Liker godt den mattende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Del Skrevet 9. mars 2022 flusa skrev (52 minutter siden): Maybelline har rimelig primer. Liker godt den mattende. Takk, tørker den ut huden? Mattende produkter gjør gjerne det og jeg har tørr hud, så det er litt krise😅 Anonymkode: e32cb...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Del Skrevet 9. mars 2022 The Ordinary har en god primer! mye silikon i den, men huden føles fløyelsmyk! Veldig bra for meg som har tørr nese. Men, ikke bruk den hver dag, porene blir tilstoppet. Jeg tror den kan være på tilbud på kicks.no nå! 20% på alle primere, så kanskje du kan sjekke ut en av de dyrere også til redusert pris. Jeg kjøpte på tilbud der i forrige uke. Anonymkode: 37789...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Del Skrevet 10. mars 2022 Lumene sin er god. Anonymkode: 1f7c1...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Del Skrevet 11. mars 2022 Støtter den fra The Ordinary. Den er super om du bare vil teste om dette er noe for deg. Anonymkode: f4b87...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. mars 2022 #7 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg har hatt flere… den verste var fra Catrice. Jeg ble bare tørr. Den bedre var fra Lumene, så har fortsatt å kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. mars 2022 #8 Del Skrevet 11. mars 2022 Denne: https://www.blush.no/sminke/base/lumene-natural-glow-moisturizing-illuminating-primer-85532?gclid=CjwKCAiAg6yRBhBNEiwAeVyL0F9JLIyP_94LannRJymTWon8U_myLvbHHjql58La_VZbEehI4c1kuBoCAvgQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 445 Skrevet 11. mars 2022 #9 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Hva slags hudtype har du, og hvilket resultat ønsker du å oppnå med en primer? Du bør også tenke på om foundationen din er basert på vann silikon eller olje. Det er lurt at de har samme hovedingrediens for å forhindre at foundation skiller seg utover dagen. Endret 11. mars 2022 av Anonym 445 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #10 Del Skrevet 11. mars 2022 Denne uten 😍 https://www.kicks.no/nyx-professional-makeup/makeup/base/primer/marshmellow-soothing-primer-30-ml?gclid=CjwKCAiAg6yRBhBNEiwAeVyL0JWKM1v35AjIdachyrtF_6ridE6db3sg9ehRUs0TTeuUGfhoHNsrCBoCwIYQAvD_BwE Anonymkode: 0f064...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. mars 2022 #11 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg har mange primere, men Smashbox Primerizer er min absolutte favoritt. Gir masse fukt og får samtidig sminken til å holde lenger. Den finnes i 10 ml også sånn at du får testet skikkelig før du eventuelt kjøper full size. Drøy er den også, så du kommer langt med en mini. https://www.kicks.no/smashbox/makeup/base/primer/photo-primerizer-hydrating-primer-10-ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 12. mars 2022 #12 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 13.00): Takk, tørker den ut huden? Mattende produkter gjør gjerne det og jeg har tørr hud, så det er litt krise😅 Anonymkode: e32cb...3d5 Hva slags dagkrem bruker du ? Dagkrem ( gjerne med solfaktor ) er et must have . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #13 Del Skrevet 12. mars 2022 Mener du sånn du har under pudder? Jeg har brukt BELL Hypoallergenic. Den er ikke veldig vanlig, men googler du den er det nok en del som har den. Ingen irritasjon på huden, fint resultat når pudder legges over. Anonymkode: 838de...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #14 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mener du sånn du har under pudder? Jeg har brukt BELL Hypoallergenic. Den er ikke veldig vanlig, men googler du den er det nok en del som har den. Ingen irritasjon på huden, fint resultat når pudder legges over. Anonymkode: 838de...edc Motvirker primeren at man blir tørr av pudderet? Pudder tørker sånn ut huden min, men gir riktig farge og følelse, derfor bruker jeg det. Anonymkode: e32cb...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå