AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Det er skikkelig nok! Etikette 1; briller tas av når man snakker med folk. Anonymkode: 87302...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sola forsvinner jo ikke bare fordi man stopper for å snakke med noen Anonymkode: d143d...381 12 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er skikkelig nok! Etikette 1; briller tas av når man snakker med folk. Anonymkode: 87302...2f5 Ok. Jeg skal slutte å stoppe. Det er jo uansett sjelden hyggelig å snakke med folk som velger å være surmaga uten grunn. Anonymkode: 59b4a...236 4 1 2
Gjest Chroma Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Jeg tar ikke alltid av meg solbrillene når jeg treffer noen ute eller henter i barnehagen og lignende. Er helt avhengig av solbriller når det er sterkt lys, hvis ikke får jeg migreneanfall.
Bålkaffe Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er skikkelig nok! Etikette 1; briller tas av når man snakker med folk. Anonymkode: 87302...2f5 Nei. Ikke hvis sola fremdeles er framme og er sterk. Da går ikke solbrillene av. De er der av en grunn. 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er skikkelig nok! Etikette 1; briller tas av når man snakker med folk. Anonymkode: 87302...2f5 Greit det, hvis du stiller deg slik at solen treffer dine øyne ikke mine Anonymkode: 3e1cf...278 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 Det er sjelden en god ide å prøve å detaljstyre andres liv. Anonymkode: 826b6...e7b 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 Noen bruker solbriller for å begrense mani... Kanskje de har fått seg en blåveis... Nettopp operert øynene... Du tenker på solbriller inne, sant? Om ikke, hva er så problemet? Om sola er fremme og jeg er utendørs tar jeg aldri av meg solbrillene. Det beskytter ikke kun øynene, men det begrenser rynker og solskade rundt øynene. Anonymkode: ac8ae...965 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 Har hatt x-antall regnbuehinnebetennelser de siste årene som har ødelagt øynene mine ganske mye. De begynner å væske bare av litt sol lys, kjempe kjipt i en alder av 24! Har blitt anbefalt av øyelege å bruke solbriller bare det er litt sol lys ute, så vær så snill. Enkelte kan ha sine grunner, handler absolutt ikke om at man er FREKK!🙇♀️ Anonymkode: 794a4...145 3 1 1
Frida Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Jeg tar alltid av solbrillene når jeg snakker med folk, det er da bare vanlig folkeskikk. Antar alle jeg snakker med har folkeskikk, de gjør det samme. 2 1
Ulven Skrevet 9. mars 2022 #13 Skrevet 9. mars 2022 Jeg tar av solbrillene idet jeg starter en samtale med noen, men de kommer etter det på igjen for å hindre at jeg får hodepine. Jeg skulle gjerne ønske at jeg kunne følge etiketten, men det går ikke uten at jeg påfører meg selv smerte og ubehag, så i valget mellom to onder blir det slik. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #14 Skrevet 9. mars 2022 Jeg har solbriller med styrke. Tar jeg dem av ser jeg ikke noe. Jeg må selvfølgelig ha de på hvis jeg går inn i butikker også. En gang gikk vi inn i en restaurant for å spise, og jeg måtte ha solbrillene på hele middagen, fordi jeg hadde glemt å ta med de vanlige brillene.. Anonymkode: 7a682...b5b 6 1
Rosa Sitron Skrevet 9. mars 2022 #15 Skrevet 9. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har solbriller med styrke. Tar jeg dem av ser jeg ikke noe. Jeg må selvfølgelig ha de på hvis jeg går inn i butikker også. En gang gikk vi inn i en restaurant for å spise, og jeg måtte ha solbrillene på hele middagen, fordi jeg hadde glemt å ta med de vanlige brillene.. Anonymkode: 7a682...b5b Samme her. Jeg bytter ikke briller for å snakke kort med noen. @ts, hva tenker du om de som har glass som endrer farge i solen, er de uhøflig også? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #16 Skrevet 9. mars 2022 Jeg har ingen problemer med at folk har på solbriller hvis det er så sterkt lys at de ikke ser noe særlig uten, men det er litt problematisk hvis de har sånne speilsolbriller som man ikke kan se inn gjennom. Da kunne vi nesten like gjerne snakket i telefon. Anonymkode: ea5b3...9ae
AnyonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #17 Skrevet 9. mars 2022 For en idiotisk ting å irritere seg over 1 1
Ænema Skrevet 9. mars 2022 #18 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har solbriller med styrke. Tar jeg dem av ser jeg ikke noe. Jeg må selvfølgelig ha de på hvis jeg går inn i butikker også. En gang gikk vi inn i en restaurant for å spise, og jeg måtte ha solbrillene på hele middagen, fordi jeg hadde glemt å ta med de vanlige brillene.. Anonymkode: 7a682...b5b samme her. jeg er blind om jeg tar av meg solbrillene, og hvis jeg skal en tur i butikken eller gå tur i byen så tar jeg ikke med ekstra briller fordi jeg kanskje møter en sær bekjent i byen. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #19 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er skikkelig nok! Etikette 1; briller tas av når man snakker med folk. Anonymkode: 87302...2f5 Jeg har sosialangst, så det kan du bare glemme! Anonymkode: debfc...005
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 Er et stolt medlem av denne mafia gjengen. Hvis en annen person krever at jeg skal ta av meg brillene for å snakke, da kan denne personen ta seg en bolle og pelle seg hjem. Anonymkode: 12306...e84 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå