AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Hvor kan man få kjøpt Toms sko fra sikker nettbutikk? "www.tomsnorge.no" ser ut til å ha sko så billige at det er for godt til å være sant? Noen erfaringer? Lille Vinkel Sko hadde lite utvalg til dame i strs 43. Hvordan er kvaliteten på disse skoene? Anonymkode: 61002...6e4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Jeg kjøpte via miinto.no Skoene er ikke gode å gå i lenge, men er helt ok til småturer. Jeg liker utseende på de. Den web-adressen du nevner er svindel… Anonymkode: 281be...54f 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte via miinto.no Skoene er ikke gode å gå i lenge, men er helt ok til småturer. Jeg liker utseende på de. Den web-adressen du nevner er svindel… Anonymkode: 281be...54f Takk for svar! Da sjekker jeg ut miinto 🙂 Regnet med at det var svindel, men greit å spørre. Andre Espadrillos som kan anbefales? Anonymkode: 61002...6e4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Footway har en del Toms https://www.footway.com/no/search?brand=Toms Anonymkode: 1fe21...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå