AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg har både tørr og uten hud i form av tette porer på nese og underjordiske kviser på hake, hormonelle. Hvilken ansiktsolje kan jeg prøve mot tørrheten? Anonymkode: 122ed...ca7
Roci Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Moringa-olje er antiinflammatorisk og passer bra til uren hud. Fås kjøp hos bl.a. helsekostforretninger. Du kan i tillegg også prøve et niacinamide-serum og/eller BHA (salicylsyre) da det kan hjelpe mot urenhetene.
_popcorn_ Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Ryddet for reklame og svar til det. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 10.54): Jeg har både tørr og uten hud i form av tette porer på nese og underjordiske kviser på hake, hormonelle. Hvilken ansiktsolje kan jeg prøve mot tørrheten? Anonymkode: 122ed...ca7 Anbefaler å prøve Linda Johansen sitt merke og snakke med hennes hudpleiere. Jeg begynte med den hudpleieserien for to år siden og huden min er mye finere. Nå bruker jeg riktigere produkter til min hud. Fant ut at jeg hadde rosascea(?) og måtte ha produkter for sensitiv hud. Dette er ikke reklame. Det er bare å sjekke hjemmesiden til Linda Johansen. Kundeanmendelsene snakker for seg selv. Anonymkode: 926d9...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå