Gå til innhold

TEMPUR pute?

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Forøvrig er det Millennium-modellen fra tempur jeg har.

Millennium modell?? :klø: Hvordan er den?

Om jeg skal ha Tempur pute så tror jeg nok ikke jeg skal ha den "bølgete" varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har anledning er det beste å gå til Tempur-butikken og få råd og støtte derfra. Jeg har en Tempur "bølge"pute og for min del har det hjulpet veldig mye på nakken min. Tidligere når jeg brukte vanlige puter våknet jeg flere ganger pr natt av at jeg måtte justere på puta slik at jeg fikk støttet opp nakken. Med Tempur-puta trenger jeg ikke det og jeg sover hele natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bølgete temburpute i størrelse S, og er kjempefornøyd med den. Hjemme har vi god seng, men før fik jeg alltid vond nakke i et par uker etter at vi hadde vært på hytta. Nå har jeg med tempurputa på hytta, og da går det mye bedre selv om senga er vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Har både pute og madrassen. Fikk en del trøbbel med nakke og rygg etter en bilulykke og tempur har vært redningen. Tempur puta finnes også i samme form som vanlig pute. Tror det er en ny utgave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en pute fra JYSK. Vanlig 'flat' pute, den er av skum slik at den ikke blir flat. Dessuten liker ikke midden den heller.. Så nå bytter jeg mellom tempurbølgeputa mi og JYSKputa.

Tempurputa kosta litt over 1000lappen og JYSKputa 500,-

Jeg ønsket meg så veldig den flate tempurputa (kostet 11-1200) til jeg fant JYSKputa..

Nå mangler jeg bare ny seng (og en mann å putte oppi) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både Tempur pute og madrass og trives godt med det (etter en aldri så liten tilvenningsperiode). Men jeg tror nok jeg kunne sovet like godt på en vanlig madrass hvis jeg bare hadde funnet riktig hardhet. Kunne nok også funnet nesten like bra pute, men da måtte jeg ha fått tak i en "bølge" modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tiril_*

Hos en fysioterapeut får du låne puta gratis i et par uker, så slipper du å kjøpe før du vet om det er noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...