AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg hadde en veldig tøff og skremmende opplevelse på jobb som gjorde at det måtte debriefes to ganger med leder. Dette førte til noen dager med dårlig søvn, kvalme og lite mat og mareritt før jeg fikk denne hendelsen ut av systemet. Problemet var bare så at dette satte gang en alvorlig reaksjon på en fysisk sykdom jeg hadde fra før, men var vanligvis lite plaget av inntil dette skjedde. Leder vet hvilken sykdom dette er, for det har jeg fortalt. Men jeg har ikke sagt at denne forverringen og sykemeldingen, som nå har vart først helt og så delvis, er forårsaket av denne skremmende hendelsen på jobb. Bør jeg si noe? Anonymkode: d25f7...45b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Du bør sørge for at det er skrevet skademelding, informere arbeidsgiver og be om oppfølging fra bedriftshelsetjenesten. Da har du ditt på det tørre om dette skulle gi varige konsekvenser for deg. Anonymkode: e1ef9...19a 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Ja du bør si noe. Kan ha noe å si for om du i fremtiden kanskje bør slippe unna enkelte oppgaver om det påvirker psyken din. Anonymkode: 88442...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Ok, jeg får ta det opp. Anonymkode: d25f7...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå