Gjest gjest akkurat nå.. Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Altså... Mannen og meg har et lite problem Hører mange som klager over at mannen kommer for fort. I mitt tilfelle bruker han aaaaltfor lang tid.. Jeg prøver å være med men etter oppimot en time eller mer, begynner jeg å bli ganske så sår og sliter med å holde lysten oppe. Blir litt sånn... er det lenge igjen tro? .... neida er ikke så ille.. bare nesten Det har lissom gått greit på et vis i flere år. Har gått på jasmin og lysten har bare dalt pga den. Har derfor ikke blitt så ofte. (er litt pga en lang sykdomshistorie oxo da) Jeg har aldri hatt problem med lysten på mannen er bare et lite ork av og til Nå har jeg sluttet på ppillene pga av bivirkninger på humør og litt annet. Kan ikke bli gravid enda så vi må ty til kondom. Beste løsningen akkurat nå. Men nå er problemet enda større!!! Jeg har absolutt fått sexlysten tilbake!! Men pga at han må bruke kondom tar det eeeeeendaaa lengre tid. Har ikke greid å fullføre et samleie enda. sist gang (i natt ) var han inni meg i litt over en time nærmere 1,5 !!!!!!! Var så sår tilslutt at jeg fullførte hans nytelse med hendene mine og søte ord Er litt fortvila for vi kan ikke holde på sånn!! Har lest kama sutra og hot sex for å få tips , har prøvd forskjellige ting m stillinger og sånn men... Noen som har noen veeeeldig gode tips til meg?
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Som jeg har nevnt i en annen tråd, så går det fort for seg hvis jeg ligger i misjonærstillinga og har ei stor pute eller dyne brettet under ryggen så jeg kommer høyere opp og han kan stå på knærne og gjøre sitt, og beina er sprest mest mulig SÅ går det fort, ja det sa jeg ja! Jævla komma-innlegg :S Men dette forutsetter at du liker bunning, ellers må du lide for hans orgasme og det er jo ikke noe særlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå