AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Har en liten en på omtrent 9 uker som får morsmelkerstatning, hun har avføring av og til annenhver dag, noen ganger hver dag, en sjelden gang hver tredje dag. Leser om at baby skal ha avføring hver eneste dag på MME. Stemmer det? Anonymkode: 2d2fd...266
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 I utgangspunktet ja, men om baby er fornøyd og ikke sliter med magen, samt har en god vektoppgang så går det bra. De sier jo også at babyer under seks uker som får morsmelk skal bæsje hver dag, det gjorde ingen av mine. De hadde derimot en fin vektoppgang (som er et viktig tegn på at de tar til seg nok) , jeg hadde nok av melk og de slet ikke med magen. Anonymkode: 3fde9...48b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Skal og skal. Er som oss voksne, de sier vi skal ha avføring hver dag, men det er jo forskjell på oss og. Så lenge baby ikke viser noe ubehag, så er det avføringsrytmen til baby. Anonymkode: 83dc9...5d3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Datteren min bæsja 1-2 ganger i uka på MME. Gikk fint det også. Anonymkode: b59f3...98f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Du må vurdere konsistensen. Er den hard bør du bruke maltekstrakt. Er den myk og fin så er det ok med avføring annen hver dag. Anonymkode: d9c51...cfa
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må vurdere konsistensen. Er den hard bør du bruke maltekstrakt. Er den myk og fin så er det ok med avføring annen hver dag. Anonymkode: d9c51...cfa Veldig myk og fin bæsj. Anonymkode: 2d2fd...266
mereo Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Fikk beskjed av hs at de kan ha egen rytme på det også, så lenge babyen ikke virker å være plaget av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå