Gå til innhold

Foundation - fikk ikke prøve fra parfyrmeriet

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet (endret)

Var parfymeriet på Byporten idag. Heter Frederikke og louisa eller noe. Skulle sjekke ut en foundation. Det er første gang jeg sjekker ut foundation så har ikke peil på hva jeg skal velge eller hvilken farge jeg bruker. Fikk litt hjelp med å finne fram til en farge som passet til hudfargen min og spurte pent om det var mulig å få med en prøve slik at jeg kunne teste selv i dagslyset. Siden det er vinter så var det selvfølgelige allerede mørkt ute (hadde prøvd på ansiktet også, men ser lite i det lyset de hadde). Nei, noen prøve kunne de ikke tilby. Har vært der tidliger og fått prøve på hudkremer og alt det..fått det i minikrukker. Men hun dama idag ville ikke gi meg noe prøve. Jeg gidder ikke å kjøpe en hel flaske med foundation, når det er første jeg kjøper og er usikker på farge. Man må jo få lov til å prøve seg frem. Jeg ble ganske irritert. Hun var jo veldig hyggelig og hjelpsom, men det virker som om de gir bare prøver hvis du kjøper noe.... =(

Noen som vet om et parfymeri der hvor jeg faktisk kan få meg en prøve slik at jeg kan teste hjemme?

Endret av Butterflygirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...