AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 I Norge er folk så veldig tarngsynte, hvorfor er det slik? Anonymkode: 08a56...53f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Hvem er mer åpne enn oss? Anonymkode: 175cf...c71
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 jeg tror ikke det nødvendigvis har noe med Norge å gjøre, men heller med alderen. Jo eldre man blir; jo mer livserfaring, desto mindre åpen er man for "alskens tull". Jeg setter det på spissen, og det er også bare min egen teori. Jeg merker det bare med meg selv. Jo eldre jeg blir desto mer skeptisk blir jeg mot andre. Jeg pleide å være den som stod der med åpne armer og skulle være inkluderende både til høyre og til venstre. Men det har jaggu endret seg. Jeg kjenner flere som meg. .. og jeg bor ikke i Norge Anonymkode: 39310...2fc 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er mer åpne enn oss? Anonymkode: 175cf...c71 Danmark, Tyskland, Portugal, Spania, Nederland, mange land i Europa (vil ikke si England, rare folkene, men jo litt).. kjenner at det snører seg i halsen her i Norge, selv om de kommer godt ut på mange punkter. Anonymkode: 08a56...53f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg tror ikke det nødvendigvis har noe med Norge å gjøre, men heller med alderen. Jo eldre man blir; jo mer livserfaring, desto mindre åpen er man for "alskens tull". Jeg setter det på spissen, og det er også bare min egen teori. Jeg merker det bare med meg selv. Jo eldre jeg blir desto mer skeptisk blir jeg mot andre. Jeg pleide å være den som stod der med åpne armer og skulle være inkluderende både til høyre og til venstre. Men det har jaggu endret seg. Jeg kjenner flere som meg. .. og jeg bor ikke i Norge Anonymkode: 39310...2fc Nei altså, jeg er jo enig i det du sier, men det har jo lite med hvordan landet fungerer som sådan. Er glad for at det er lite korrupsjon her, mer naturlig og vill natur, rent vann -men så stopper det liksom.. Anonymkode: 08a56...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå