AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Del Skrevet 8. mars 2022 Hei😃 Jeg lurer på om det finnes en facebook gruppe for de i samme "bås" som oss? Prøvd å søke, men finner ikke noe? Anonymkode: 568b4...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Del Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei😃 Jeg lurer på om det finnes en facebook gruppe for de i samme "bås" som oss? Prøvd å søke, men finner ikke noe? Anonymkode: 568b4...db8 Hva slags bås da? Finnes grupper for homofile, folk som elsker planter og folk som kun spiser suppe. Er dette båsen du tenkte på? Anonymkode: 29ce8...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipyros Skrevet 8. mars 2022 #3 Del Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags bås da? Finnes grupper for homofile, folk som elsker planter og folk som kun spiser suppe. Er dette båsen du tenkte på? Anonymkode: 29ce8...696 I og med at det er et spørsmål under prøver og ufrivillig barnløse er det nok om det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Del Skrevet 8. mars 2022 Ja, ufrivillig barnløse og prøvere 😅 tenkte ikke over at denne kom opp på fremsiden👍🏻 Anonymkode: 568b4...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Del Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem vil ha barn i det hele tatt? Anonymkode: b10e3...a77 Hvorfor gidde å svare i det hele tatt? Anonymkode: 568b4...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Del Skrevet 8. mars 2022 «Ønskebarn ved assistert befrukting» syns jeg er fin ❤️ Anonymkode: 29428...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå