AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Jeg skal snart besøke min venninne som fødte for en måned siden. Hun strevde med ammingen og ga opp, gikk over til mme. Selv fullammer jeg min på fem måneder. Burde jeg la være å holde hennes baby? Kan han bli forvirret av melken min? sorry for teit spørsmål 😅 Anonymkode: d9dc1...f48
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal snart besøke min venninne som fødte for en måned siden. Hun strevde med ammingen og ga opp, gikk over til mme. Selv fullammer jeg min på fem måneder. Burde jeg la være å holde hennes baby? Kan han bli forvirret av melken min? sorry for teit spørsmål 😅 Anonymkode: d9dc1...f48 Nei og nei 😊 Anonymkode: b7bfa...eb1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Jeg begynte å lure litt selv da jeg var på besøk hos ei venninne med en baby på noen måneder. Jeg er høygravid og lekker litt melk, og babyen skulle ABSOLUTT bort til puppene mine, men brydde seg ingenting om hun andre venninna som var der som ikke har noe melk 🤔 Anonymkode: 966e2...cf3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Ja, fikk fint beskjed fra venninna min da vi fødte samtidig. ‘ikke legg baby på brystene dine, da vil baby ha melk’ Begynner å kave og skal til puppen… Standard kunnskap Anonymkode: 9c9b7...add
Mt3 Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Den vil kjenne lukten av melken din ja, men den lukter jo ikke som den babyen får av flaske. Du kan godt holde babyen også får du heller gi den tilbake om den skulle begynne å kave for å få tak i brystmelk. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Selvfølgelig vil den lukte din melk. Anonymkode: 333e2...9d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå