Gå til innhold

Er det veldig uvanlig å være i et lesbisk forhold uten å bruke sexleketøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sexleketøy er ganske avtennende egentlig og synes det er mer enn godt nok å bruke kroppens egne "verktøy". Men er det veldig uvanlig? Har aldri vært intim med kvinner før, derfor lurer jeg.

Anonymkode: eab51...5fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter litt. Vet ikke helt hvor ellers jeg kan spørre 😅

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 9aada...f60

AnonymBruker
Skrevet

Alle er forskjellige. Man har par av motsatt kjønn som like gjerne kunne kjøpt hele kondomeriet, å så har man de som ikke eier så mye som en vibrator. Det samme gjelder par av samme kjønn. Noen liker sexleketøy, andre ikke. Det ene er ikke noe mer unormalt enn det andre, og jeg skulle ønske man ville slutte å sammenligne seg med andre når det kommer til sex. 

Anonymkode: 35fba...77b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 22.58):

Jeg synes sexleketøy er ganske avtennende egentlig og synes det er mer enn godt nok å bruke kroppens egne "verktøy". Men er det veldig uvanlig? Har aldri vært intim med kvinner før, derfor lurer jeg.

Jeg vet ikke om noen lesber som bruke sexleketøy. Eller jo, det var en som ville bruke strapon en gang, det fungerte ikke i det hele tatt, så det ble med den ene gangen. 

Ja, det er kjempeavtennende.

Det er vel helst heterofile kvinner som bruker det, siden de har så dårlig sex med partner. 

Anonymkode: 1adb2...12a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle er forskjellige. Man har par av motsatt kjønn som like gjerne kunne kjøpt hele kondomeriet, å så har man de som ikke eier så mye som en vibrator. Det samme gjelder par av samme kjønn. Noen liker sexleketøy, andre ikke. Det ene er ikke noe mer unormalt enn det andre, og jeg skulle ønske man ville slutte å sammenligne seg med andre når det kommer til sex. 

Anonymkode: 35fba...77b

Snakk om å gjøre seg vrang! Hun spør fordi hun lurer på hva hun har i vente. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tippe at det er rundt 50/50 som bruker leketøy og ikke, men det er kun min erfaring. Vet ikke om det er gjort noen studier på det. De færreste bruker masse sexleketøy, vil jeg tro.

Anonymkode: ce343...42b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 22.58):

Tror ikke det er uvanlig nei. Jeg har heller ikke ligget med en kvinne enda da (😅), men jeg kan bare ikke tenke meg at det er leketøy som er mest normalt liksom. Jeg hadde også foretrukket å gjøre det uten.

Anonymkode: cc32e...2b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Man trenger ikke leketøy, eller en lags falsk penis 🤢 man tenner jo på kvinner. Og finge er sexy! 😍

Anonymkode: c99e0...0ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er helt enig med deg! Man trenger ikke leketøy, eller en lags falsk penis 🤢 man tenner jo på kvinner. Og finge er sexy! 😍

Anonymkode: c99e0...0ab

Ja, men om hun er ren på fingrene. Noe alle må huske på. Hendene er der vi mennesker har mest bakterier, og er de ikke helt rene kan man fader meg få skikkelig infeksjon i urinrør og/eller vagina. Dette er selvopplevd. 

Anonymkode: 9aada...f60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner vet hva kvinner trenger, og da blir leketøy overflødig :) 

Anonymkode: 2cc94...b32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at ei dame har ytra noe ønske om sexleketøy, så mitt inntrykk er at det er flest som ikke bruker det, men jeg vil tro det finnes andre som har helt motsatte opplevelser. 

Anonymkode: 9ff4d...28d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd at ei dame har ytra noe ønske om sexleketøy, så mitt inntrykk er at det er flest som ikke bruker det, men jeg vil tro det finnes andre som har helt motsatte opplevelser. 

Det er veldig skjeldent at de gjør. Om det er usikkerhet eller rett og slett ikke har lyst på sex er vanskelig å vite, men de som er villige til å bruke leketøy er også mere frempå og det ser ut som de tilsynelatende liker sex for kosen sin del. 

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden):

Det er veldig skjeldent at de gjør. Om det er usikkerhet eller rett og slett ikke har lyst på sex er vanskelig å vite, men de som er villige til å bruke leketøy er også mere frempå og det ser ut som de tilsynelatende liker sex for kosen sin del. 

Sitter du her og prøver å fortelle meg at damer som ikke bruker sexlektøy ikke har noen sexlyst og at vi ikke har sex for kosens skyld? Hvorfor har vi sex da, tenker du? Av plikt? Tvang?

Hvis dette er synet ditt på hvorfor kvinner har sex tror jeg du bør gå i deg selv og spørre deg hvorfor nettopp du har fått det inntrykket. Hva gjør deg til ekspert på lesbisk sex, forresten, HERR Aktiv? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sitter du her og prøver å fortelle meg at damer som ikke bruker sexlektøy ikke har noen sexlyst og at vi ikke har sex for kosens skyld? Hvorfor har vi sex da, tenker du? Av plikt? Tvang?

Hvis dette er synet ditt på hvorfor kvinner har sex tror jeg du bør gå i deg selv og spørre deg hvorfor nettopp du har fått det inntrykket. Hva gjør deg til ekspert på lesbisk sex, forresten, HERR Aktiv? 

Mange kvinner bruker sex for å tilegne seg andre goder. Dette forsterkes med liten eller ingen vilje til å ta kontroll og samarbeide. Dette er bare mannens oppgave, sex skal bare foregå i gitte rammer bare etter hennes klokke, er det penger og status å hente så blir det mye sex mens det blir tørke om det ikke er tema, kvinner mister lysta, kvinner lever et langt samliv uten en eneste orgasme og kvinner som har penger og status lever alene uten mann. Dette forteller meg at sex ikke er så viktig til de fleste. 

At enkelte damer er lesbiske gjør de ikke noe forskjellig fra andre damer annet enn at de liker damer og ikke menn. 

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (18 minutter siden):

Sex med menn: Går hun med på? Er hun med på? Er hun villig til?

Sex med kvinner: Har hun det godt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden):

Mange kvinner bruker sex for å tilegne seg andre goder. Dette forsterkes med liten eller ingen vilje til å ta kontroll og samarbeide. Dette er bare mannens oppgave, sex skal bare foregå i gitte rammer bare etter hennes klokke, er det penger og status å hente så blir det mye sex mens det blir tørke om det ikke er tema, kvinner mister lysta, kvinner lever et langt samliv uten en eneste orgasme og kvinner som har penger og status lever alene uten mann. Dette forteller meg at sex ikke er så viktig til de fleste. 

At enkelte damer er lesbiske gjør de ikke noe forskjellig fra andre damer annet enn at de liker damer og ikke menn. 

Jeg dauer. Du legger ut om "menn og kvinner - bla-bla-bla" og kjønnsroller fra femtitallet, for deretter å si at dette kan overføres til et forhold mellom to kvinner. Ser du ikke selv hvor latterlig dette høres ut? 

Anonymkode: 5805b...5e4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden):

"Istedenfor å gidde å prøve å tilfredsstille damene mine, liker jeg å tenke på de som horer som kun ligger med meg fordi de ikke har råd til å la være." Sjarmerende.

Lesbiske kvinner er kanskje ikke så annerledes enn heterofile kvinner, men kvinnelige sexpartnere er veldig annerledes enn mannlige sexpartnere. Og du drar vel ikke akkurat opp inntrykket av sistnevnte med det bitre, selvrettferdige oppgulpet ditt. 

For øvrig er dette en tråd om lesbiske og bifile kvinners seksualitet, ikke om dine bitre mannssjåvinistiske erfaringer. Men du er kanskje like dårlig til å lese hovedinnlegg som du er til å lese kvinnekroppen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker ikke leketøy. Vi liker å kjenne hud mot hud når vi har sex. Ikke noe plastikk eller gummi. 

Anonymkode: a9c02...365

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...