AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Jeg vet at jeg ikke skal krisemaksimere, men jeg pleier å være veldig på tiden, også etter at jeg sluttet på p-piller for et halvt år siden. Min kjæreste ble sterilisert for mange år siden imens han var gift, men har forstått at kona kom kjapt inn i overgangsalderen etter dette. Vet at ingen prevensjon er 100%, men vil dere ikke tenke at jeg er temmelig safe? Jeg har kjent på ømme bryster de siste dagene, men jeg har bare tenkt at det er fordi mensen kommer snart. Pleier dog ikke å ha ømme bryst rundt mens, kun litt rundt eggløsning etter at jeg sluttet på p-pillene. Kan dette bare være en forsinket, kroppslig reaksjon på p-pilleslutt? Anonymkode: e7ef6...12b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Det er jo en bitteliten sjanse for at du er gravid. Men mest sannsynlig ikke. Anonymkode: 4b848...61f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Når man går på p-piller har man ikke eggløsning, så det at du får ømme bryster kan være et tegn på at du er tilbake på normal eggløsning. Det kan også være et tegn på at du er gravid. Sterilisering er ikke alltid 100% vellykket. En del menn slurver med å ta etterkontrollen, der de sjekker at ejakulasjonen er sædfri. Sterilisering kan også i sjeldne tilfeller reversere seg selv. Ta en test. Anonymkode: 0089e...285 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Nyt tiden mens du kan.. plutselig må du på p pillene igjen pga sterke smerter og store blødninger. Anonymkode: 4065d...13c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg vet at jeg ikke skal krisemaksimere, men jeg pleier å være veldig på tiden, også etter at jeg sluttet på p-piller for et halvt år siden. Min kjæreste ble sterilisert for mange år siden imens han var gift, men har forstått at kona kom kjapt inn i overgangsalderen etter dette. Vet at ingen prevensjon er 100%, men vil dere ikke tenke at jeg er temmelig safe? Jeg har kjent på ømme bryster de siste dagene, men jeg har bare tenkt at det er fordi mensen kommer snart. Pleier dog ikke å ha ømme bryst rundt mens, kun litt rundt eggløsning etter at jeg sluttet på p-pillene. Kan dette bare være en forsinket, kroppslig reaksjon på p-pilleslutt? Anonymkode: e7ef6...12b Kanskje han løy til deg? Anonymkode: 15262...2e1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Helt vanlig at det er kluss med en og annen syklus innimellom. Der eggløsning plutselig er senere enn vanlig. Ømme bryter OL er tegn på progesteron økning som skjer mellom eggløsning og mensen. Så mest sannsynlig er mensen rett rundt hjørnet. Anonymkode: b844d...839 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kanskje han løy til deg? Anonymkode: 15262...2e1 Nei, han ønsker seg ikke flere barn… ts Anonymkode: e7ef6...12b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nyt tiden mens du kan.. plutselig må du på p pillene igjen pga sterke smerter og store blødninger. Anonymkode: 4065d...13c Har fått cycklokapron for dette, så slipper heldigvis p-piller igjen😬 ts Anonymkode: e7ef6...12b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når man går på p-piller har man ikke eggløsning, så det at du får ømme bryster kan være et tegn på at du er tilbake på normal eggløsning. Det kan også være et tegn på at du er gravid. Sterilisering er ikke alltid 100% vellykket. En del menn slurver med å ta etterkontrollen, der de sjekker at ejakulasjonen er sædfri. Sterilisering kan også i sjeldne tilfeller reversere seg selv. Ta en test. Anonymkode: 0089e...285 Ja, må få tak i en test i morgen dersom det ikke har skjedd noe🤞 ts Anonymkode: e7ef6...12b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #11 Skrevet 9. mars 2022 Hold oss oppdatert! Anonymkode: e4a55...2ff
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #12 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hold oss oppdatert! Anonymkode: e4a55...2ff Fikk heldigvis mensen i dag morges😅 ts Anonymkode: e7ef6...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå