AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #41 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 12.34): Aldri sett din mann runke? Det er jo veldig spesielt da. Anonymkode: e0b16...402 Hva er spesielt med det? Er han kåt når vi er sammen, så har han sex med meg. Er han kåt når han er alene, så runker han. Det samme gjelder for meg. Min mann har ikke sett meg onanere heller. Anonymkode: bd78c...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #42 Skrevet 17. mars 2022 Ja min far 🤦♀️ da jeg var 12. Han hadde fri dag, og jeg kom tidligere hjem ifra skolen gikk på badet og der satt han gitt. XD Anonymkode: 4206a...e69
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #43 Skrevet 17. april 2022 PassionatePatti skrev (På 15.3.2022 den 12.07): Ja. Jeg har bodd på kollektiv med begge kjønn. En av guttene der lærte seg en gang for alle å låse døra når han gikk på do da jeg gikk inn i den tro at det var ledig. Der sto han og hygget seg, for å si det sånn. Shit happens. En tidlig morgen på telttur på fjellet så jeg en gutt som sto mellom noen store steiner med buksene på knærne og runket. Da han oppdaget meg stanset han brått og satte seg på huk som han skulle gå på do. Sikkert en ugrei opplevelse for han. Han var helt ukjent for meg. Jeg tror han tilhørte en gruppe tyske ungdommer som også var der. Det hendte også da jeg bodde på hybel i Paris. Jeg hadde vindu inn mot gården. På andre siden så jeg rett inn på en leilighet. Der hadde toalettet "frostet" vindusglass og ingen gardiner innenfor. Man kunne rett og slett se siluetten og bevegelsene til den som var innenfor, men slett ingen detaljer. Ofte kunne jeg se han som bodde der når han sto og runket over doen innenfor. Jeg tror nesten han gjorde det hver morgen. Det var en mann langt eldre enn meg som bodde alene. Jeg møtte han iblant i oppgangen, og hilste alltild på han, men vi hadde ikke noe å gjøre med hverandre. Anonymkode: c486c...3cf
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #44 Skrevet 17. april 2022 Unnlot forresten ovenfor en komisk situasjon fra en alpinhelg for noen år siden. Men tar likevel sjansen. Vi var en vennegjeng fra jobben som hadde leid en hytte sammen. Jeg satt alene i saunaen da en av mennene kom inn i dusjen rett utenfor etter å ha vært ute på ski. Det var ganske mørkt i saunaen og lyst i dusjen, og det var en mørk glassdør mellom. Han som kom inn hadde ereksjon og jeg kunne tydelig se at han tok et raskt runk mens han dusjet, selv om jeg da så ham bakfra. Det var ganske åpenbart at han ikke så meg. Det tok ikke mange minuttene før han var ferdig og gikk ut for å kle på seg. Da gikk jeg også ut. Han ble sprutrød i ansiktet og ganske så taus da jeg kom. Ingen av oss sa noe som helst. Han er gift og en skikkelig familiemann, og jeg har ikke fått meg til å kommentere noe i ettertid. Anonymkode: c486c...3cf
Fra Vestlandet Skrevet 17. april 2022 #45 Skrevet 17. april 2022 Sikkert klokt å unnlate å si noe om det.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #46 Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 8.21): Hva slags lyder lagde du? Anonymkode: 978f1...205 Prompelyder. Fes litt og fittefis. Anonymkode: 5358b...963 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #47 Skrevet 17. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Unnlot forresten ovenfor en komisk situasjon fra en alpinhelg for noen år siden. Men tar likevel sjansen. Vi var en vennegjeng fra jobben som hadde leid en hytte sammen. Jeg satt alene i saunaen da en av mennene kom inn i dusjen rett utenfor etter å ha vært ute på ski. Det var ganske mørkt i saunaen og lyst i dusjen, og det var en mørk glassdør mellom. Han som kom inn hadde ereksjon og jeg kunne tydelig se at han tok et raskt runk mens han dusjet, selv om jeg da så ham bakfra. Det var ganske åpenbart at han ikke så meg. Det tok ikke mange minuttene før han var ferdig og gikk ut for å kle på seg. Da gikk jeg også ut. Han ble sprutrød i ansiktet og ganske så taus da jeg kom. Ingen av oss sa noe som helst. Han er gift og en skikkelig familiemann, og jeg har ikke fått meg til å kommentere noe i ettertid. Anonymkode: c486c...3cf Og det er velkjent av gifte familiemenn ikke runker? De ber vel aftensbønn og sover med henda over dyna, de 🙄 Anonymkode: ba96c...265 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #48 Skrevet 17. april 2022 Alle vet jo at det skjer, men ikke noe å snakke om!? I alle fall ikke utenfor "husets fire vegger". Anonymkode: c486c...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå