Silva Pluvialis Skrevet 9. mars 2022 #21 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kom du i prat med han, og hvorfor varte video chatten i 35 sekunder? Du skulle bare ha slått av med en gang, eller egentlig aldri ha godtatt. Anonymkode: 0ebd9...c7c Godt spørsmål🤭 Han sendte meg melding på Facebook. Jeg skulle aldri svart eller godtatt videochatten. Fullstendig tullete, men morsomt å se tilbake på.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #22 Skrevet 11. mars 2022 Vi hadde en kompis av typen min på overnatting. Typen min dro på jobb en lørdag morgen etter at vi hadde vært på byen dagen i forveien. Jeg tror kanskje kompisen også trodde jeg hadde dratt, for når jeg stod opp, så hadde han lagt seg tilbake i senga si, og der lå han å runket (uten å lukke døra). Heldigvis så han meg ikke og jeg snek med inn på badet og lagde litt ekstra lyder så han skulle forstå at jeg var hjemme... Like blid etterpå...uviten Anonymkode: 821b8...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #23 Skrevet 11. mars 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vi hadde en kompis av typen min på overnatting. Typen min dro på jobb en lørdag morgen etter at vi hadde vært på byen dagen i forveien. Jeg tror kanskje kompisen også trodde jeg hadde dratt, for når jeg stod opp, så hadde han lagt seg tilbake i senga si, og der lå han å runket (uten å lukke døra). Heldigvis så han meg ikke og jeg snek med inn på badet og lagde litt ekstra lyder så han skulle forstå at jeg var hjemme... Like blid etterpå...uviten Anonymkode: 821b8...3dd Hva slags lyder lagde du? Anonymkode: 978f1...205
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #24 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 11.35): Den tredje var litt spesiell. Jeg vil ikke si hvem den andre var, dvs. hvilken relasjon vi hadde, for det er ganske weird. Men det var på et feriehus med dusj ute ved bassenget. Han sto der da jeg kom, hadde tatt av badebuksen, men bare fortsatte. Jeg fikk et innfall og tok av meg badedrakten og ble naken jeg også. Og så tok jeg høvelen ut av toalettmappen min som sto der og barberte bort "flystripen" mens jeg så på ham. Jeg vet ikke hva som gikk av meg, han var forbudt område og det gjorde meg nok kåt. Han fikk ereksjon. Jeg nikket til ham, og så onanerte han til det gikk for ham foran meg. Så signaliserte vi "hysj" til hverandre og lot deretter som ingenting. Anonymkode: 8b889...3e9 Jeg bryr meg ikke om det er weird, denne historien er ikke komplett hvis du ikke sier hvilken relasjon til dere har. Jeg MÅ vite! Anonymkode: 8f7ba...210 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #25 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi hadde en kompis av typen min på overnatting. Typen min dro på jobb en lørdag morgen etter at vi hadde vært på byen dagen i forveien. Jeg tror kanskje kompisen også trodde jeg hadde dratt, for når jeg stod opp, så hadde han lagt seg tilbake i senga si, og der lå han å runket (uten å lukke døra). Heldigvis så han meg ikke og jeg snek med inn på badet og lagde litt ekstra lyder så han skulle forstå at jeg var hjemme... Like blid etterpå...uviten Anonymkode: 821b8...3dd Hadde han deilig kuk?🙈 Anonymkode: c6434...41a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #26 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 22.18): Hvordan/hvor skjedde det ? Anonymkode: 821b8...3dd Hadde elsker på besøk 🙈 Anonymkode: c8454...b13
Majer Skrevet 11. mars 2022 #27 Skrevet 11. mars 2022 Kjenner jeg blir kvalm av å tenke på alle som har runket hjemme hos venner🤢 Bra jeg ikke har besøk av kompisene mine. 1
Bamseklemmer Skrevet 11. mars 2022 #28 Skrevet 11. mars 2022 Jeg har sett og hørt mye onanering. Den jeg husker best var på en fjelltur med ei venninne, med formål å fiske og ligge i telt. En halvtime etter at vi la oss rygg mot rygg, hørte jeg svake gnisselyder fra soveposen hennes. Jeg faket litt snorkelyder, og mere lyder kom det fra henne. Hun følte seg sikker trygg på at jeg sov... hun svelget ofte.. høyere pusting og holding av pusten, små kremt, lukten og smattelyder fra musa.. Jeg var ikke i tvil hva hun gjorde, så ubeskrivelig pirrende. Jeg trengte bare å la en finger berøre frenulumet mitt, og hadde ingen annen utvei enn å legge spruten inni soveposen. Hun lurte veldig på hvorfor, jeg hang opp posen til tørking dagen etterpå. Vi avslørte hverandre på en fest i ettertid, så vi ble ekstra gode venner.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #29 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bryr meg ikke om det er weird, denne historien er ikke komplett hvis du ikke sier hvilken relasjon til dere har. Jeg MÅ vite! Sorry. Jeg røper ikke den hemmeligheten som anonym bruker en gang. Dette er så hinsides at det ikke kan sies høyt eller skrives. Anonymkode: 8b889...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #30 Skrevet 12. mars 2022 Ja, men høyst ufrivillig ( jobber i helsevesenet og ikke alle brukere er like sjenerte kan man si) Anonymkode: 8fdd0...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #31 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 8.21): Hva slags lyder lagde du? Anonymkode: 978f1...205 hehe de lydene var nok mer å smelle litt med skapdører, skru på vann osv - så han kunne bli "varslet" om at jeg var hjemme Anonymkode: 821b8...3dd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #32 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 8.39): Hadde han deilig kuk?🙈 Anonymkode: c6434...41a Helt ærlig så studerte jeg ikke kuken så nøye, var mer settingen som var pirrende når han lå der inne og virkelig jobbet med hånden Anonymkode: 821b8...3dd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #33 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, men høyst ufrivillig ( jobber i helsevesenet og ikke alle brukere er like sjenerte kan man si) Anonymkode: 8fdd0...9d4 så det skjer at pasienter/beboere plutselig ligger å runker ? Anonymkode: 821b8...3dd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #34 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): så det skjer at pasienter/beboere plutselig ligger å runker ? Anonymkode: 821b8...3dd Ja dessverre, ganske ofte. Kanskje ikke så ofte på sykehuset hvis du er normal kognitivt utrustet og innlagt for lungebetennelse eller beinbrudd. Men i bemannet bolig) omsorgstjenester/bofellesskap er det gjerne en grunn til at de er der, som demens eller annen kognitiv svikt, psykiatri/rus eller utviklingshemming. Det er i den delen av helsevesenet jeg jobber og har opplevd runking ganske ofte. Folk mister rett og slett hemninger og sperringer og bryr seg ikke Anonymkode: 8fdd0...9d4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #35 Skrevet 13. mars 2022 Ja, holdt blant annet vakt når kompisen min ble sugd før fotballtreninga. Anonymkode: 3e814...66f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #36 Skrevet 13. mars 2022 Ja, jeg prøver å få alle menn jeg ligger med til å runke et eller annet sted i akten. Synes det er så DIGG å se en mann runke. Anonymkode: 16e18...164 5 1
Østkantgutt1913 Skrevet 13. mars 2022 #37 Skrevet 13. mars 2022 Nei. Men opphissende tanke å møte på ei jente som tilfredsstiller seg selv uten at hun ser og merker meg. Hadde nok tatt frem kølla og onanert tipper jeg
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #38 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 12.41): Sorry. Jeg røper ikke den hemmeligheten som anonym bruker en gang. Dette er så hinsides at det ikke kan sies høyt eller skrives. Anonymkode: 8b889...3e9 Skjønner deg godt….har selv en historie som ikke kan deles med andre! Anonymkode: edcc5...844
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #39 Skrevet 15. mars 2022 On 3/11/2022 at 11:02 AM, Bamseklemmer said: Jeg har sett og hørt mye onanering. Den jeg husker best var på en fjelltur med ei venninne, med formål å fiske og ligge i telt. En halvtime etter at vi la oss rygg mot rygg, hørte jeg svake gnisselyder fra soveposen hennes. Jeg faket litt snorkelyder, og mere lyder kom det fra henne. Hun følte seg sikker trygg på at jeg sov... hun svelget ofte.. høyere pusting og holding av pusten, små kremt, lukten og smattelyder fra musa.. Jeg var ikke i tvil hva hun gjorde, så ubeskrivelig pirrende. Jeg trengte bare å la en finger berøre frenulumet mitt, og hadde ingen annen utvei enn å legge spruten inni soveposen. Hun lurte veldig på hvorfor, jeg hang opp posen til tørking dagen etterpå. Vi avslørte hverandre på en fest i ettertid, så vi ble ekstra gode venner. Direkte svakt av deg å ikke by opp til pardans. To som onanerer i hver sin pose høres fryktelig trist ut. Anonymkode: ba96c...265
PassionatePatti Skrevet 15. mars 2022 #40 Skrevet 15. mars 2022 Ja. Jeg har bodd på kollektiv med begge kjønn. En av guttene der lærte seg en gang for alle å låse døra når han gikk på do da jeg gikk inn i den tro at det var ledig. Der sto han og hygget seg, for å si det sånn. Shit happens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå