Gjest lurven Skrevet 14. mai 2022 #2 Skrevet 14. mai 2022 (endret) Den gangen jeg hadde 69 med en dame jeg var sammen med for lenge siden. Også bli vi ferska av faren hennes som leita etter katten sin Endret 14. mai 2022 av lurven
Frøkenfryden Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 lurven skrev (5 timer siden): Den gangen jeg hadde 69 med en dame jeg var sammen med for lenge siden. Også bli vi ferska av faren hennes som leita etter katten sin 😮😮
Kamomolla Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Slapp en fittefis under et One night stand, og han trodde jeg feis😂😂 Han tulla og spurte om jeg hadde spist mye potetgull, og jeg skjønte ikke før etterpå at han trodde jeg feis😂
Jukse okse Skrevet 14. mai 2022 #5 Skrevet 14. mai 2022 lurven skrev (5 timer siden): Den gangen jeg hadde 69 med en dame jeg var sammen med for lenge siden. Også bli vi ferska av faren hennes som leita etter katten sin har blitt ferska mens jeg hadde sex med datteren til en kar jeg også, Syntes ikke det var flaut egentlig, det var nok flauere for han som plutselig sto i rommet mens jeg høvla over datteren hans 😂
Gjest lurven Skrevet 14. mai 2022 #6 Skrevet 14. mai 2022 Jukse okse skrev (27 minutter siden): har blitt ferska mens jeg hadde sex med datteren til en kar jeg også, Syntes ikke det var flaut egentlig, det var nok flauere for han som plutselig sto i rommet mens jeg høvla over datteren hans 😂 Ja er flaut for begge, i mitt tilfelle lot vi som ingenting neste gang dag
Gjest lurven Skrevet 14. mai 2022 #7 Skrevet 14. mai 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): 😮😮 Det var omtrent sånn han så ut
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #8 Skrevet 15. mai 2022 lurven skrev (9 timer siden): Det var omtrent sånn han så ut 😂 PS…så glad jeg ikke skrev her i natt…🙈
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #9 Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): 😂 PS…så glad jeg ikke skrev her i natt…🙈 Men du kan fortelle det nå...?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. mai 2022 #10 Skrevet 15. mai 2022 (endret) Jeg var på et hotell i Spania, og skulle gå ut av en glassdør, jeg trodde døra stod åpen og gikk rett i glassdøren, mange så det og jeg hadde lyst å synke under jordens overflate. Også har jeg gjort klassikeren med å skli på bananskall. Endret 15. mai 2022 av AthenaRavenLuna
Gjest lurven Skrevet 15. mai 2022 #11 Skrevet 15. mai 2022 Jeg har også gått på en glassdør, har hørt om flere andre som har gjort det også, så tror ikke det er veldig uvanlig. Men har aldri hørt om noen andre enn Donald duck som har sklidd på bananskall 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå