AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Det virker som St Botox og andre hudbehandlinger har blitt mer mainstream de siste 10-15 årene. Kanskje stoppet litt opp som følge av pandemien og strømprisene? Men det virker som at det ikke bare er folk med høy inntekt som driver med dette. Og ikke bare tullinger uten økonomisk sans heller. Anonymkode: 465e5...51b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 De jeg kjenner som driver med det prioriterer det fremfor andre ting, f.eks aktiviteter og ferier med barna, bil, skikkelig middag hver dag etc. dårlig økonomisk sams og ren idioti, rett og slett. jeg kjenner også noen motpoler: de som har over snittet god råd. De bruker Botox og fillers, men det ser mye mer naturlig ut enn de jeg kjenner som kun har råd til tomatsuppe og kneippbrød til unga sine. Anonymkode: 95d0c...563
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Det koster 1500 kr og fikse sinnarynka. Det er vel noe mange nordmenn ikke akkurat blir blakke av. En helaften på byen koster jo mye mer. Anonymkode: dd79e...250 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De jeg kjenner som driver med det prioriterer det fremfor andre ting, f.eks aktiviteter og ferier med barna, bil, skikkelig middag hver dag etc. dårlig økonomisk sams og ren idioti, rett og slett. jeg kjenner også noen motpoler: de som har over snittet god råd. De bruker Botox og fillers, men det ser mye mer naturlig ut enn de jeg kjenner som kun har råd til tomatsuppe og kneippbrød til unga sine. Anonymkode: 95d0c...563 Kjenner mye dårlige folk du da. Anonymkode: dd79e...250 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Det er ikke som om det er en kjempeutgift. Jeg tar sinnarynken tre ganger i året. Anonymkode: c825e...861 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Jeg setter av 500 hver mnd på «Botox-kontoen» min til sinnarynka og kråketær. Tar det ca to ganger i året 🙂 Anonymkode: 16e37...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Det koster kanskje litt, men så er det ikke noe som vanligvis skal gjøres mer enn 1-2 ganger i året heller. De fleste nordmenn har råd til det. Er det samme som å ta seg råd til å farge håret hos frisøren feks. Anonymkode: 2d60e...458 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 Jeg kjøper sjelden klær/sko/vesker, går ikke på kafe eller spiser ute men god hudpleie og botox det prioriterer jeg😄 Anonymkode: cefd8...f23 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det virker som St Botox og andre hudbehandlinger har blitt mer mainstream de siste 10-15 årene. Kanskje stoppet litt opp som følge av pandemien og strømprisene? Men det virker som at det ikke bare er folk med høy inntekt som driver med dette. Og ikke bare tullinger uten økonomisk sans heller. Anonymkode: 465e5...51b Kjennetegnet for de som tar Botox, er vel først og fremst lav intelligens og dårlig selvbilde. Anonymkode: 7b785...0d7
Djungelvrål Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kjennetegnet for de som tar Botox, er vel først og fremst lav intelligens og dårlig selvbilde. Anonymkode: 7b785...0d7 Ok. Har du kilder som sier dette? 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Skrevet 10. mars 2022 Det er jo ikke akkurat som det nødvendigvis er snakk om enorme summer hver eneste måned, men noe man gjør nå og da. Legger man av litt penger til det så er det absolutt ikke noe man trenger å blakke seg på eller noe som trenger å gå utover andre ting. Anonymkode: 1256d...cd7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #12 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kjennetegnet for de som tar Botox, er vel først og fremst lav intelligens og dårlig selvbilde. Anonymkode: 7b785...0d7 Hva tenker du er kjennetegnet for slike som deg som kategorisk dømmer andre pga småting? Manglende empati, behov for å skaffe seg et liv eller hva? Anonymkode: 8b9c0...f54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå