Thyiu Skrevet 8. mars 2022 #1 Del Skrevet 8. mars 2022 Han er virkelig en stor narsissist...... syns skikkelig synd på henne. Han manipulerer henne, er utro, flørter med andre jenter hele tiden, til og med venninna hennes... samtidig prøver han å manipulere henne til å tro at det er greit at han spør andre jenter om han skal besøke dem på kvelden..... æsj. At henne gidder.. hva er galt med sånne kvinner? Han kommer aldri til å slutte å være utro eller flørte med andre.. de er enda sammen.. hun må ha blitt hjernevaska 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 11. mars 2022 #2 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Jeg blir helt dårlig av han der mormoneren. Endret 11. mars 2022 av mingus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2022 #3 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Ja, i tillegg er han streng på at HUN skal følge alle de mormonske reglene og bli en god kvinne, etter hans og BOKENS syn, etter hvert som de skal gifte seg. Sniken lappet sammen en slesk sjarmørsang på en båt, sang elendig, fridde og fikk ja. Hun falt for agnet, sluken, hele fiskestanga, båten og fossefallet som skulle danne et spennende bakteppe for hans frieri. . .jeg forstår meg ikke på henne. Flere ganger sa hun at hun ikke hadde noen tro på deres forhold, nettopp p.g.a. hans useriøse syn på det meste han skulle ha tatt på rammeste alvor og vært ærlig og oppriktig om. Jomfruelighet eier han heller ikke lengre, for han har prøvekjørt noen jenter allerede, selv om det er strengt ulovlig (og hun må være jomfru og upløyd mark for hans dirrende plog)....og han juger og juger og juger...og er en fordømrade forvokst guttunge! De er et av parene jeg får vondt av å se på. Dette tok jammen på å gjennoppleve, så jeg tror jeg legger meg nedpå og balanserer meg litt. Endret 11. mars 2022 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyiu Skrevet 11. mars 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mars 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, i tillegg er han streng på at HUN skal følge alle de mormonske reglene og bli en god kvinne, etter hans og BOKENS syn, etter hvert som de skal gifte seg. Sniken lappet sammen en slesk sjarmørsang på en båt, sang elendig, fridde og fikk ja. Hun falt for agnet, sluken, hele fiskestanga, båten og fossefallet som skulle danne et spennende bakteppe for hans frieri. . .jeg forstår meg ikke på henne. Flere ganger sa hun at hun ikke hadde noen tro på deres forhold, nettopp p.g.a. hans useriøse syn på det meste han skulle ha tatt på rammeste alvor og vært ærlig og oppriktig om. Jomfruelighet eier han heller ikke lengre, for han har prøvekjørt noen jenter allerede, selv om det er strengt ulovlig (og hun må være jomfru og upløyd mark for hans dirrende plog)....og han juger og juger og juger...og er en fordømrade forvokst guttunge! De er et av parene jeg får vondt av å se på. Dette tok jammen på å gjennoppleve, så jeg tror jeg legger meg nedpå og balanserer meg litt. " Sniken lappet sammen en slesk sjarmørsang på en båt, sang elendig, fridde og fikk ja. Hun falt for agnet, sluken, hele fiskestanga, båten og fossefallet som skulle danne et spennende bakteppe for hans frieri. . .j " Måtte le litt her nå. Godt skrevet Ja, han er en drittsekk av verste sort!!! Han kommer til å knuse henne i tusen biter.. Stakkars vakre jenta. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå