Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så beat-for-beat i kveld? Hva syntes dere egentlig om de tre kor-gutta fra Stord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt om dem før, men kommer de og har konsert her jeg bor skal jeg gå og høre på dem.

Skrevet (endret)

Flink på noen sanger...

Det samme med Cathrine...

Endret av Totalya
Skrevet

He he....er det dere selv som vil ha tilbakemeldinger..? ;)

Jeg så programmet, men så ingen korgutter fra Stord der.

Angående selv eprogrammet som helhet: jeg synes programlederen Dyrhaug har mistet peppen. Han har lenge nå vært uengasjert og eier ikke sjarme lengre slik han kanskej hadde da han var ung.

Gjester som har utstråling blir dempet når han er tilstede og jeg synes ikke han styrer dette showet spesielt bra.

Det er kanskje på tide at noen med mer entusiasme overtar.

Skrevet

Programmet har holdt på for lenge, alle a-b- og c-kjendiser har fått vist seg fram mer enn en gang. Nå er nivået senket betraktelig, og det var ikke akkurat så vanskelig å tippe hva slags musikk som "tilfeldigvis" ville komme da Rune Larsen dukket opp (ja, jeg vet hvordan programmet er laget).

Da hadde jeg heller sett gamle episoder i reprise.

Skrevet
Jeg så programmet, men så ingen korgutter fra Stord der.

Da kan du jo ikke ha sett det programmet vi andre har sett.

Se her da.

Skrevet

Jeg var på et sted der vi satt ca 20 stk samlet og så på programmet.

Vi koste oss - og sang med! Og det var gjetting hele veien.

Jeg er en av de som synes dette programmet er toppers! :tommel:

Skrevet
Programmet har holdt på for lenge, alle a-b- og c-kjendiser har fått vist seg fram mer enn en gang. Nå er nivået senket betraktelig, og det var ikke akkurat så vanskelig å tippe hva slags musikk som "tilfeldigvis" ville komme da Rune Larsen dukket opp (ja, jeg vet hvordan programmet er laget).

Da hadde jeg heller sett gamle episoder i reprise.

Enig!

Gjest Gjest_Mummi_*
Skrevet

Kathrine Moholt kan bare ikke synge.... :roll: Minte meg om en sånn førskolelærer som gneller i vei...

Skrevet
Kathrine Moholt kan bare ikke synge....  :roll:  Minte meg om en sånn førskolelærer som gneller i vei...

Kunne ikke sagt det bedre selv, enig!

Det er et flott program når det er dyktige og interessante musikere/sangere med der, men når det dras inn folk som egentlig driver med noe helt annet, eller de ikke er skolert innen musikk, så blir kvaliteten deretter.

Hun Katrine M. og Rune A....ingen av dem er skolerte innen musikk og de var kjedelige og høre på (og se på).

Når Lisa Nilsson, Silje Nergaard, Heine Totland, og andre "stjerner" er der, da er det morsomt!! :)

Skrevet

Jeg elsker B4B!!

Gutta fra Stord var sånn passe. Veldig flinke innenfor sin sjanger ++, men kanskje ikke helt rette innefor dette programkonseptet..

Skrevet
Kathrine Moholt kan bare ikke synge....  :roll:  Minte meg om en sånn førskolelærer som gneller i vei...

:ler:

Skrevet

Hun driver vistnok å lager jule-show med Tommy Steine...

Skrevet

korgutta var litt for spesielle etter min smak. men så dere for noen programmer siden da SOmdre fra hotell cæsar var med.

jeg ble skikkelig skuffa da han pratet østlening og ikke brukte nordlandsdialekta si!

synes det bare var rart å høre på når jeg er vant med å høre at han snakker nordlening (bortset fra nå han spiller i hotell cæsar da).

Skrevet
Hun driver vistnok å lager jule-show med Tommy Steine...

Og han er en av gjestene neste fredag, tror jeg...dessverre :tristbla: ! (Sorry, men klarer bare ikke helt å svelge den fyr'n :sjenert: )

Skrevet
korgutta var litt for spesielle etter min smak. men så dere for noen programmer siden da SOmdre fra hotell cæsar var med.

jeg ble skikkelig skuffa da han pratet østlening og ikke brukte nordlandsdialekta si!

synes det bare var rart å høre på når jeg er vant med å høre at han snakker nordlening (bortset fra nå han spiller i hotell cæsar da).

Jøss, visste ikke at han var nordlending, han var forøvrig skikkelig dårlig i det programmet, bidro ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...