AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Jeg er 36 år og veldig forelsket i en på 50 år, vi jobber sammen. Har vert forelsket i henne i over 5 år. Men tror ikke hun er bifil, sånn som meg dessverre,men for og glemme henne føler jeg at jeg har 3 valg. 1. si til henne at jeg har følelser for henne og hatt det i 5 år og ta det derfra. 2. bare være forelsket og glad og la det gå over av seg selv. 3. Begynne og date andre, og glemme henne sakte ,men sikkert, men føler dette er den dårligste av de 3 da jeg ikke klarer og bare skru av følelsene mine. hva hadde dere gjort? Anonymkode: 915ac...83b
regnbuebarn Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er 36 år og veldig forelsket i en på 50 år, vi jobber sammen. Har vert forelsket i henne i over 5 år. Men tror ikke hun er bifil, sånn som meg dessverre,men for og glemme henne føler jeg at jeg har 3 valg. 1. si til henne at jeg har følelser for henne og hatt det i 5 år og ta det derfra. 2. bare være forelsket og glad og la det gå over av seg selv. 3. Begynne og date andre, og glemme henne sakte ,men sikkert, men føler dette er den dårligste av de 3 da jeg ikke klarer og bare skru av følelsene mine. hva hadde dere gjort? Anonymkode: 915ac...83b Ikke si at du har følelser, da blir hun skremt. Inviterer heller på en date. Og date andre kan også være et alternativ 😊
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 regnbuebarn skrev (3 minutter siden): Ikke si at du har følelser, da blir hun skremt. Inviterer heller på en date. Og date andre kan også være et alternativ 😊 vi har fakisk vert ute sammen engang,men tror ikke hun trodde at det var en date,men jeg bør kanskje spørre henne ut på en date,men da regner jeg jo med at hun føler at jeg liker henne Anonymkode: 915ac...83b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er 36 år og veldig forelsket i en på 50 år, vi jobber sammen. Har vert forelsket i henne i over 5 år. Men tror ikke hun er bifil, sånn som meg dessverre,men for og glemme henne føler jeg at jeg har 3 valg. 1. si til henne at jeg har følelser for henne og hatt det i 5 år og ta det derfra. 2. bare være forelsket og glad og la det gå over av seg selv. 3. Begynne og date andre, og glemme henne sakte ,men sikkert, men føler dette er den dårligste av de 3 da jeg ikke klarer og bare skru av følelsene mine. hva hadde dere gjort? Anonymkode: 915ac...83b Slutte i jobben er også et alternativ Anonymkode: d44ac...9d6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slutte i jobben er også et alternativ Anonymkode: d44ac...9d6 Nei det er det ikke, trives utrolig godt der Anonymkode: 915ac...83b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 Det kommer helt an på hennes sivile status og hennes legning. Vet du om hun ikke allerede er i et fast forhold f.eks.? Anonymkode: b96ce...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Ikke nr 1 i hvert fall! Det gjør det bare vanskelig for henne Anonymkode: c68e7...3ec
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer helt an på hennes sivile status og hennes legning. Vet du om hun ikke allerede er i et fast forhold f.eks.? Anonymkode: b96ce...2e0 hun er singel, og vert skilt i 10 år Anonymkode: 915ac...83b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke nr 1 i hvert fall! Det gjør det bare vanskelig for henne Anonymkode: c68e7...3ec kan jo hende hun takler det fint Anonymkode: 915ac...83b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 Du er kvinne selv TS? Jeg ville gått litt forsiktig fram, ikke si du har vært forelska i 5 år med en gang.. prøv å finn litt ut om hun også liker kvinner? Du kan prøve å flørte litt å se hvordan hun reagerer, og tulle det bort eventuelt. Stort sett så synes ikke kvinner at andre kvinner er creepy på den måten selv om man flørter litt og sånt. Kanskje la tafsing ligge da. 😛 Anonymkode: 29407...43b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 Altfor stor aldersforskjell. Den forelskelsen går nok snart over av seg selv. Anonymkode: 9def8...381 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #12 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er kvinne selv TS? Jeg ville gått litt forsiktig fram, ikke si du har vært forelska i 5 år med en gang.. prøv å finn litt ut om hun også liker kvinner? Du kan prøve å flørte litt å se hvordan hun reagerer, og tulle det bort eventuelt. Stort sett så synes ikke kvinner at andre kvinner er creepy på den måten selv om man flørter litt og sånt. Kanskje la tafsing ligge da. 😛 Anonymkode: 29407...43b Det er jeg. Jeg har flørtet en del,men tror kanskje hun tar det som at jeg tuller med henne, Nei hun bare smiler når jeg gjør det så tror ikke hun synes det er creepy. og har også sett når jeg ikke ser på henne ser hun ofte på meg, det har en annen kollega sagt til meg som vet om denne forelskelsen Anonymkode: 915ac...83b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #13 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altfor stor aldersforskjell. Den forelskelsen går nok snart over av seg selv. Anonymkode: 9def8...381 jeg har alltid likt eldre menn og damer enn meg selv. har vert forelsket i over 5 år, så tror ikke den bare går over Anonymkode: 915ac...83b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #14 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Altfor stor aldersforskjell. Den forelskelsen går nok snart over av seg selv. Anonymkode: 9def8...381 Når man er to av samme kjønn så er det ikke så unormalt. Man trenger ikke å være tvillinger liksom. Anonymkode: 29407...43b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #15 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er jeg. Jeg har flørtet en del,men tror kanskje hun tar det som at jeg tuller med henne, Nei hun bare smiler når jeg gjør det så tror ikke hun synes det er creepy. og har også sett når jeg ikke ser på henne ser hun ofte på meg, det har en annen kollega sagt til meg som vet om denne forelskelsen Anonymkode: 915ac...83b Hmm.. kanskje du kan prøve å si noe da, på en forsiktig måte. Veit du hvordan du ville reagert dersom du ble avvist? Kunne dere fortsatt hatt en god tone? Jeg tenker at hun er jo såpass voksen at hun burde tåle å høre det egentlig. Anonymkode: 29407...43b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #16 Skrevet 8. mars 2022 Finn seg en mann du. Denne fantasien er ikke sunn. Anonymkode: 61147...b0b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #17 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm.. kanskje du kan prøve å si noe da, på en forsiktig måte. Veit du hvordan du ville reagert dersom du ble avvist? Kunne dere fortsatt hatt en god tone? Jeg tenker at hun er jo såpass voksen at hun burde tåle å høre det egentlig. Anonymkode: 29407...43b Det går veldig fint for meg er 90% siker på at jeg blir avvist. Jeg er voksen og takler det. Og da fra min side så vil jeg være voksen om det Anonymkode: 915ac...83b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #18 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finn seg en mann du. Denne fantasien er ikke sunn. Anonymkode: 61147...b0b vil ikke ha en mann nå Anonymkode: 915ac...83b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #19 Skrevet 8. mars 2022 36 åring som tenker på ei 50 år hvor vil du hen med dette forholdet? tenker du da å ha barn sammen? tror det er behov for forelskelse men du finner ingen andre du kan ha følelser for. tror du skal viske alternativ tre siden det er mest sannsynlig det ikke eksisterer for deg hadde jeg vært deg hadde jeg helst holdt det for meg selv. Anonymkode: 8f529...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #20 Skrevet 8. mars 2022 Du må først finne ut om hun faktisk er bifil. Jeg møtte faktisk kjæresten min(9 år eldre) på jobb. Hun hadde en ledende stilling(ikke min sjef da) og jeg var nyutdannet i et vikariat. Men vanskelig å gå rett "på sak" når man er usikker på utfallet. Jeg og kjæresten min ble bedre kjent på en sommerfest i regi av jobben, vi hadde tatt noen drinker og var mer avslappet. Anonymkode: ddd7e...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå