AnonymBruker Skrevet 4. mars #61 Del Skrevet 4. mars Jeg likte det veldig godt, men ga ingen av mine det da jeg nekter å ha et barn som blir kaldt Jokke..... Anonymkode: 06fe2...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #62 Del Skrevet 4. mars Joachim er en dust navn. Man kan sminke en gris, men det er fortsatt en gris. Bruk heller Joakim, men aller helst noe helt annet. Anonymkode: def11...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 4. mars #63 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 22.11): Er du og de du kjenner virkelig så dårlige i språk at dere ikke skjønner hvordan navn med internasjonal stavemåte uttales? Sier dere også sjristjan for Christian? Joachim er forøvrig hebraisk fra Bibelen - det er ikke et bondsk navn fra Norge. Anonymkode: d3098...648 Det finnes ingen internasjonal stavemåte av navnet. Det finnes mange forskjellige måter både å stave og uttale det på, avhengig av hvilket språk det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #64 Del Skrevet 4. mars Jeg tenker svenske... Jeg kjenner faktisk mange svenske Joachim, Joakim og Joacim. Anonymkode: 1db08...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå