AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Jeg gremmes over meg selv, men dette er et problem for meg. Kjæresten min er så veldig nært det alle kvinner drømmer om. Likevel så sitter jeg å sammenligner han med andre menn. Det har ankommet en masse amerikanske soldater i byen jeg bor i, og mange av disse er så hinsides sjarmerende. De er barske og stramme der de kommer gående. Tanken på at de er skikkelige menn. Samme med disse Ukrainske mennene nå som kjemper for landet sitt. Det er noe med denne barskheten. Kjæresten min er også barsk, og jobber med et hardt fysisk yrke. Han er godt trent. Samtidig er han snill, respektfull og lojal. Så hvorfor blir jeg så nysgjerrig på andre? Spesielt disse amerikanerne i uniform. Jeg ser for meg at de er skikkelige menn som kan og vet mye, som virkelig er mannen i huset og kan gi en dame et godt liv. Får sikkert masse spydige kommentarer her nå, men vit at dette er et reelt problem for meg. Hilsen kvinne 34. Anonymkode: 930af...830 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Autoritet og beslutningsdyktighet er tiltrekkende, og uniformen speiler det. Sett på mannen din en uniform, så vil du se hva jeg mener. Se for deg en av disse stramme soldatene dassende rundt i joggebukse, flekkete genser og crocs og legg merke til om ikke glansen går litt av dem. Anonymkode: d7aa3...bb5 17
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Fysisk forstår jeg at det er tiltrekkende, men husk… disse mannfolka, før de har sett virkelig krig, kan få det meste av damer. De er players. De sier selvfølgelig at de vil ha et forhold, men så drar de hjem, du sender noen nakenbilder, han viser de til alle kompisene sine, og så har han en ny dame i en ny by. og de samme mannfolka, etter de har deltatt tøff og barsk i den virkelige krigen, de kommer hjem med alvorlig og kronisk PTSD, fungerer ikke som familiefar og ender opp sint og alkoholisert, for i usa får man kun et klapp på skulderen for innsatsen og deltakelsen i krig, de får ikke hjelp. dessuten er gresset faktisk grønnest der du vanner det. Anonymkode: 27efb...f33 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Takker meg heller til en mann i joggebukse, Crocs og en vanlig jobb. Det er ikke ukjent at amerikanske soldater er borte i flere mnd, faktisk opptil 1 år. Sikkert mer også. Heller ikke ukjent at de sliter voldsomt psykisk og ender opp med selvmord. Jeg tar gjerne er mann som er overvektig, har mage og lite hår. Er økonomien, hygienen og boforhold greie, så come to mama. Jeg stiller de kravene fordi jeg oppfyller de selv, så er ingen sugardaddy jeg er ute etter. Anonymkode: 4cee4...572 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Det er noe med en alfahann…. Problemet med de militære er som nevnt over; ofte traumer, alkohol og sinneproblem - som et glansbilde med en dårlig bakside. Det er jo liv til å se på da😉 Anonymkode: f3c65...3f9 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg gremmes over meg selv, men dette er et problem for meg. Kjæresten min er så veldig nært det alle kvinner drømmer om. Likevel så sitter jeg å sammenligner han med andre menn. Det har ankommet en masse amerikanske soldater i byen jeg bor i, og mange av disse er så hinsides sjarmerende. De er barske og stramme der de kommer gående. Tanken på at de er skikkelige menn. Samme med disse Ukrainske mennene nå som kjemper for landet sitt. Det er noe med denne barskheten. Kjæresten min er også barsk, og jobber med et hardt fysisk yrke. Han er godt trent. Samtidig er han snill, respektfull og lojal. Så hvorfor blir jeg så nysgjerrig på andre? Spesielt disse amerikanerne i uniform. Jeg ser for meg at de er skikkelige menn som kan og vet mye, som virkelig er mannen i huset og kan gi en dame et godt liv. Får sikkert masse spydige kommentarer her nå, men vit at dette er et reelt problem for meg. Hilsen kvinne 34. Anonymkode: 930af...830 Tyskertøser het sånne som drev med tyskere under krigen, det var en god del. Anonymkode: 22728...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Fysisk forstår jeg at det er tiltrekkende, men husk… disse mannfolka, før de har sett virkelig krig, kan få det meste av damer. De er players. De sier selvfølgelig at de vil ha et forhold, men så drar de hjem, du sender noen nakenbilder, han viser de til alle kompisene sine, og så har han en ny dame i en ny by. og de samme mannfolka, etter de har deltatt tøff og barsk i den virkelige krigen, de kommer hjem med alvorlig og kronisk PTSD, fungerer ikke som familiefar og ender opp sint og alkoholisert, for i usa får man kun et klapp på skulderen for innsatsen og deltakelsen i krig, de får ikke hjelp. dessuten er gresset faktisk grønnest der du vanner det. Anonymkode: 27efb...f33 Hvordan vanner man sitt eget gress? Jeg er dessverre litt nedstemt i disse dager, og klarer ikke tenke helt klart. Jeg sliter med å finne måter å bedre mitt eget forhold på, da jeg nesten et besatt av tanken på hvordan livet kunne vært. Det er mange jenter og kvinner i byen her, også bekjente av meg som driver å møter disse soldatene. De flørter og koser seg sammen, noen har også blitt sammen og har planer om å bli med tilbake til USA. Jeg kjenner faktisk litt sjalusi. Det er forferdelig å innrømme det, men jeg gjør faktisk det. Ts Anonymkode: 930af...830 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tyskertøser het sånne som drev med tyskere under krigen, det var en god del. Anonymkode: 22728...2ee Ts her. Tyskerne invaderte vel Norge og fikk således et stempel fra befolkningen. Kan ikke brukes som sammenligning i dette tilfellet. Anonymkode: 930af...830 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Er ikke de fleste veldig unge? Synes ikke det er særlig tiltrekkende. Anonymkode: 903a4...d92 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke de fleste veldig unge? Synes ikke det er særlig tiltrekkende. Anonymkode: 903a4...d92 Joda, mange er unge. Men finnes også de som er litt eldre😊 Anonymkode: 930af...830
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 Du sier at du er litt nedstemt om dagen, og syns det er vanskelig å vanne ditt eget gress. Også fortsetter du med at du stadig tenker på hva livet kunne ha vært. Hva kan du endre i ditt eget liv, med deg selv, for å oppnå det du drømmer om? Anonymkode: 114f1...d05 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #13 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Tyskerne invaderte vel Norge og fikk således et stempel fra befolkningen. Kan ikke brukes som sammenligning i dette tilfellet. Anonymkode: 930af...830 Det er en god del av oss som ikke akkurat ser på et blidt øye med disse utenlandske soldatene i landet vårt, kun som en del i USAs globale maktpolitikk. De gjør landet vårt til et interessant mål for Russland. Amerikanerne driter i det, for det er ikke deres koner og barn som evt vil bli bombet. Individuelt er de fleste av dem sikkert noenlunde ok mennesker, men jeg, og mange med meg blir kvalm av å se USAs krigere her. Sånn ellers så er det jo ekstremt naivt å tro at en soldat fra et fremmed land kan gi deg et bedre liv enn en god norsk mann. Anonymkode: fa991...e46 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #14 Skrevet 8. mars 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du sier at du er litt nedstemt om dagen, og syns det er vanskelig å vanne ditt eget gress. Også fortsetter du med at du stadig tenker på hva livet kunne ha vært. Hva kan du endre i ditt eget liv, med deg selv, for å oppnå det du drømmer om? Anonymkode: 114f1...d05 Ts her. Sånn som jeg kverulerer med meg selv nå, så har jeg klart å overbevise meg selv om å gjøre det slutt med typen, slik at jeg kan være fri i tilfelle jeg møter noe bedre. Igjen, det river i meg når jeg skriver dette og føler meg som et bedritent menneske. Det er absolutt ingenting som skal tilsi at jeg ikke skulle trives der jeg er. Så jeg skjønner ikke hvor denne følelsen av utilfredshet kommer fra. Anonymkode: 930af...830
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #16 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er mange jenter og kvinner i byen her, også bekjente av meg som driver å møter disse soldatene. De flørter og koser seg sammen, noen har også blitt sammen og har planer om å bli med tilbake til USA. Jeg kjenner faktisk litt sjalusi. Det er forferdelig å innrømme det, men jeg gjør faktisk det. Ts Anonymkode: 930af...830 I så fall blir det jo å gifte seg, styre med byråkrati og så om man er heldig, bo sammen noen mnd i året mens gubben er ute på militært oppdrag resten av året. Da skal man helst elske fyren høyt. Anonymkode: 9a583...9a1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #17 Skrevet 8. mars 2022 Elsker du mannen din? Anonymkode: 9a583...9a1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #18 Skrevet 8. mars 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en god del av oss som ikke akkurat ser på et blidt øye med disse utenlandske soldatene i landet vårt, kun som en del i USAs globale maktpolitikk. De gjør landet vårt til et interessant mål for Russland. Amerikanerne driter i det, for det er ikke deres koner og barn som evt vil bli bombet. Individuelt er de fleste av dem sikkert noenlunde ok mennesker, men jeg, og mange med meg blir kvalm av å se USAs krigere her. Sånn ellers så er det jo ekstremt naivt å tro at en soldat fra et fremmed land kan gi deg et bedre liv enn en god norsk mann. Anonymkode: fa991...e46 Ja, jeg er sikkert naiv. Men jeg ser så mange "suksesshistorier". Selvfølgelig kan raliteten være noe annet enn det man ser og hører om, men likevel klarer jeg ikke slå fra meg tanken om at jeg kunne vært en av de "heldige". Det er bare noe med tanken om å ha en barsk og uredd mann. Flytte med han til USA og leve et eventyr der. Anonymkode: 930af...830
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #19 Skrevet 8. mars 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Toillsjur Anonymkode: 8ba48...afd Fordi at? Anonymkode: 930af...830
Blomsterpotta Skrevet 8. mars 2022 #20 Skrevet 8. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvordan vanner man sitt eget gress? Jeg er dessverre litt nedstemt i disse dager, og klarer ikke tenke helt klart. Jeg sliter med å finne måter å bedre mitt eget forhold på, da jeg nesten et besatt av tanken på hvordan livet kunne vært. Det er mange jenter og kvinner i byen her, også bekjente av meg som driver å møter disse soldatene. De flørter og koser seg sammen, noen har også blitt sammen og har planer om å bli med tilbake til USA. Jeg kjenner faktisk litt sjalusi. Det er forferdelig å innrømme det, men jeg gjør faktisk det. Ts Anonymkode: 930af...830 Kanskje 1 av disse jentene/kvinnene du kjenner som flørter med soldatene er heldig. Resten blir bare brukt. Soldatene ler seg ihjel av hvor naive mange kvinnfolk er. De lover og lover, trekker inn at de er religiøse og ikke lyver. Så reiser de videre og fortsetter videre med lovnadene der. Trur ikke du går glipp av noe altså. Selv jeg synes mange menn er sexy i uniform, bruker uniform selv også. Den uniformen skrelles av så fort vi kommer hjem og drar på oss helt vanlige klær og er slitne som vanlige folk. Endret 8. mars 2022 av Blomsterpotta 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå