Gå til innhold

Høy virusmengde PCR test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok PCR test i går og fikk svar at den var positiv. Det sto også «høy virusmengde». Står det på alle som er positiv eller betyr det at jeg er mer smittsom eller noe?
Jeg føler meg ikke syk, og har vært på jobb selv om jeg har korona (vi får lov så lenge vi føler oss frisk). Jeg har 2 vaksinedoser. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg så sto det bare påvist, har ikke hørt om noen andre som har fått andre resultat heller. Vi pratet nettopp om det for vi lurte på om vi kom til å få vite hvilken variant vi hadde. 

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Hos meg så sto det bare påvist, har ikke hørt om noen andre som har fått andre resultat heller. Vi pratet nettopp om det for vi lurte på om vi kom til å få vite hvilken variant vi hadde. 

Takk for svar 😊 Jeg fikk heller ikke vite hvilken variant jeg har. Men det sto påvist, og høy virusmengde under. Har aldri hørt at andre har fått annet svar enn påvist/ikke påvist. 

Skrevet
Silent Boss skrev (16 minutter siden):

Takk for svar 😊 Jeg fikk heller ikke vite hvilken variant jeg har. Men det sto påvist, og høy virusmengde under. Har aldri hørt at andre har fått annet svar enn påvist/ikke påvist. 

Så rart, er du veldig syk? Kanskje du har potensiale til å bli en skikkelig smittebombe, neida... Hadde det vært noe som var relevant så hadde du nok fått beskjed. :)

Skrevet

Er det UNN ?

Skrevet

Det er ofte personer med høy virusmengde og uten symptomer som har vært årsaken til supersprederhendelser. Får håpe ikke du er blandt de som spytter mye når de snakker.

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (38 minutter siden):

Så rart, er du veldig syk? Kanskje du har potensiale til å bli en skikkelig smittebombe, neida... Hadde det vært noe som var relevant så hadde du nok fått beskjed. :)

Er ikke syk i det hele tatt, men tester positivt. Er kanskje en anelse hes i stemmen, men har ikke vondt i halsen. Tenkte også om jeg er supersmittsom 😅

Elhaym skrev (33 minutter siden):

Er det UNN ?

Unn?

Skrevet
Silent Boss skrev (19 minutter siden):

Er ikke syk i det hele tatt, men tester positivt. Er kanskje en anelse hes i stemmen, men har ikke vondt i halsen. Tenkte også om jeg er supersmittsom 😅

Unn?

Sykehuset i Nordland. De oppgir alltid mengde

• Liker 1
Skrevet

Hadde også høy virusmengde. Betyr ikke noe spesielt annet enn at du hadde mye virus i kroppen på tidspunktet prøven ble tatt

• Liker 1
  • Opprett ny...