AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Har vært sammen med typen i et halvt år. Det jeg har funnet ut til nå er at han er helt tåpelig på å gi gaver 😂 Får bare tull han selv liker, også tror han at jeg blir like engasjert 🙈 I tillegg er jeg fryktelig dårlig på å skjule at jeg ikke liker det 😳 Jeg er hjemme i dag og han kommer til meg etter jobb, om et par timer. Har han med noe tro?? Jeg håper ikke det 😂 men siden ikke jeg vet om det er vanlig å gi noe på kvinnedagen til kjæreste, så har han kanskje ikke tenkt over det en gang?? Det håper jeg på… Hva er deres erfaringer? Ikke med evt selve gavene, men om man får gave i det hele tatt 🤷🏼♀️ Anonymkode: 34714...beb
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 I dag har jeg gitt like mange gaver som jeg fikk på mannedagen. Null. Anonymkode: 2bc04...804 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Selvsagt ikke. Det er en politisk dag. Får du gave på 1.mai? Anonymkode: f7b31...756 6 1
Gjest IKC Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 Hadde jeg fått gave på kvinnedagen av kjæresten min hadde jeg klikka. Det er det mest idiotiske kapitalismen har klart å hjernevaske befolkningen med. Og det er utrolig antifeministisk også.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Vet du i det hele tatt hva kvinnedagen er, trådstarter? Anonymkode: 99252...5fd 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvsagt ikke. Det er en politisk dag. Får du gave på 1.mai? Anonymkode: f7b31...756 Stemmer det. Det er egentlig ikke noe å gratulere for heller. Masse som gjenstår! Anonymkode: 43294...da2 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært sammen med typen i et halvt år. Det jeg har funnet ut til nå er at han er helt tåpelig på å gi gaver 😂 Får bare tull han selv liker, også tror han at jeg blir like engasjert 🙈 I tillegg er jeg fryktelig dårlig på å skjule at jeg ikke liker det 😳 Jeg er hjemme i dag og han kommer til meg etter jobb, om et par timer. Har han med noe tro?? Jeg håper ikke det 😂 men siden ikke jeg vet om det er vanlig å gi noe på kvinnedagen til kjæreste, så har han kanskje ikke tenkt over det en gang?? Det håper jeg på… Hva er deres erfaringer? Ikke med evt selve gavene, men om man får gave i det hele tatt 🤷🏼♀️ Anonymkode: 34714...beb Hadde du vært min dame hadde du fått gave såfremt du ga meg biff og blowjob på mannedagen.. Anonymkode: 3efdf...f9d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 Nei, det er ikke vanlig, men jeg ga gave på mannsdagen en gang til eksen. Man gir det vel når man føler for det. Anonymkode: e0088...e84
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 I øst-Europa får alle kvinner en blomst, men det er ikke vanlig å få noe her. Anonymkode: 6e7ae...4b2 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Hadde faktisk digga det, og jeg er ikke gave-dame i utgangspunktet. En rose og et "Gratulerer med dagen", nettopp for å anerkjenne dagens politiske betydning. Anonymkode: 025d3...5e4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #13 Skrevet 9. mars 2022 Nei, kvinnedagen er politisk og bør ikke gjøres om til en kosemosedag... Anonymkode: 55498...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #14 Skrevet 9. mars 2022 Nei, lurer noen ganger på om dama har krevd å få noe når mannen gir gave/blomster/kort på denne dagen🤷♀️ Kom over en på Snapchat igår som hadde gitt kort og sikkert noe annet til dama si, og hun slår meg som ei som blir skikkelig sutrete om hun ikke får noe. Hun shopper også helt ekstremt mye. Og ja, navnet på mannen begynner på C. Sikkert mange som vet hvem det er snakk om. Anonymkode: 8a92c...8c7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #15 Skrevet 9. mars 2022 Nei!!! Det er ikke det kvinnedagen står for! Når ble KG invadert av troll forresten? Føler jeg kommer over trolle-innlegg flere ganger om dagen. Urolig frustrerende. Ingen kan være så dumme. Anonymkode: e59b9...ae1 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #16 Skrevet 9. mars 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Hadde du vært min dame hadde du fått gave såfremt du ga meg biff og blowjob på mannedagen.. Anonymkode: 3efdf...f9d På mannedagen, trodde det var på biff og bj dagen man ga det Anonymkode: 51191...d61 1
I Grosny Skrevet 9. mars 2022 #17 Skrevet 9. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, kvinnedagen er politisk og bør ikke gjøres om til en kosemosedag... Anonymkode: 55498...6ed I Sovjet var kvinnedagen en feiring av kvinner. Kampdag ble av regimet ansett for noe forhistorisk siden den kampen liksom var vunnet for lenge siden. Det er vanlig å gi blomster, og man kan kjøpe en stor bukett og gi en blomst til alle kvinner man møter. TS. Jeg er litt spent, fikk du gave, og vil du fortelle oss hva? Endret 9. mars 2022 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #18 Skrevet 9. mars 2022 Behold dine roser dekk av bordet i stedet behold dine roser lyv litt mindre i stedet behold dine roser hør hva jeg sier i stedet elsk meg mindre tro på meg mer Behold dine roser! Märta Tikkanen Anonymkode: 4ea1e...526 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #19 Skrevet 9. mars 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: I øst-Europa får alle kvinner en blomst, men det er ikke vanlig å få noe her. Anonymkode: 6e7ae...4b2 Det syns jeg var koselig da. Folk som har måttet rømt fra alt de eide og kjente til. En tulipan eller en rose er ikke mye, og jeg vetta faen hva de skal med den, men at det står noen og deler ut en blomst til alle syntes jeg var snilt. Anonymkode: 6772e...65a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 17.44): Hadde du vært min dame hadde du fått gave såfremt du ga meg biff og blowjob på mannedagen.. Anonymkode: 3efdf...f9d Tror du blander med Valentines. Anonymkode: f7b31...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå