AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Hvorfor blir det sett ned på om menn bruker parykk? Det kan ta kort tid å ta på og man slipper å skjule at man er skallet i motsetning til de med tupe eller transplantasjon. Hva er greia? Anonymkode: 8b70c...597
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Hvor mange kvinner kjenner du som bruker parykk?
Nevian Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 De siste 25 åra har ingen sett rart på en mann uten hår. Sånn sett stiller jeg meg litt spørrende til hvorfor noen av delene velges. Kanskje det skyldes at parykk er noe de fleste forbinder med komikk og sketsj, og derfor ikke helt klarer å ta på alvor? Og det vil nok fortsette å være "rart" all den tid ingen tråkker opp stien og alminneliggjør det.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor blir det sett ned på om menn bruker parykk? Det kan ta kort tid å ta på og man slipper å skjule at man er skallet i motsetning til de med tupe eller transplantasjon. Hva er greia? Anonymkode: 8b70c...597 Jeg er egentlig enig. Transpantasjon er sjelden vellykket (særlig lenge) og tupe er ofte godt synlig. Parykk hadde generelt vært en god ide for skalla menn, selv om det åpenbart er mange av dem som overhodet ikke bryr seg om utseendet Anonymkode: c9116...4c2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Parykk og diverse andre jukseeffekter ser helt jævlig ut, det skriker lav selvtillit for min del. Hilsen skalla som aldri har brydd seg. Anonymkode: 5b3df...de5
Blomsterpotta Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 En kollega av meg transplanterte hår på ferie i Midtøsten. Det var kommet littegrann hår, men ellers så hodebunnen solbrent ut. Jeg skjønte det med en gang jeg så ha hva han hadde gjort. Han skjønte at jeg skjønte og fortalte det til meg 3 dager senere. Det ble mye krøllete hår på toppen, stritt på siden. Etterhvert begynte han å miste litt og litt. Etter 4-5 år var han som før transplantasjonen. Vet ikke om det er sånn for alle, men tydeligvis kan det skje at håret detter av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå