AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Del Skrevet 8. mars 2022 Jeg forstår ikke hvorfor folk velger Stokke trailz. Synes den er stor og klumpete (både åpen og sammenlagt), og at andre barnevogner er både billigere og bedre. Hva er det som gjør at så mange velger Stokke Trailz? Anonymkode: a49b9...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Del Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor folk velger Stokke trailz. Synes den er stor og klumpete (både åpen og sammenlagt), og at andre barnevogner er både billigere og bedre. Hva er det som gjør at så mange velger Stokke Trailz? Anonymkode: a49b9...e92 Ja det er rart det der. Snart 8 milliarder mennesker på jorda og så har man ulike preferanser?!? Anonymkode: 93d39...c74 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 8. mars 2022 #3 Del Skrevet 8. mars 2022 Er vel fordi dem liker den da? Samme grunn for at noen velger Bugaboo, Cybex, Emmaljunga eller andre merker. Man har ulike preferanser. Om det er designet, kjørefølelsen eller hva det måtte være er jo like ulikt som det finners foreldre, babyer og vogner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Del Skrevet 8. mars 2022 Fordi den er høy, pen å se på, og sittedelen er super. Utenom det er den dårlig å trille synes jeg. Anonymkode: 5f1c8...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Del Skrevet 8. mars 2022 Stokke trailz er jo ikke i salg lenger, men når den kom var den på en måte i en klasse for seg selv meg mange gjennomtenkte finesser. Den har jo stor bagdel i forhold til mange andre vogner, den har også høy sittedel (og bagdel) som er gull for de små! Og veldig gode, luftfukter dekk som er supre på ujevne underlag. Ellers er den lett å manøvrere, enkelt å snu sportsdelen begge veier, stor plass i kurven under (vanntett og tåler mye vekt) osv. Vogna er brukervennlig og de var tidlig ute med ting som låsbare forhjul, bilstol som kan klikkes rett på understellet, justerbar fotstøtte osv. Rett og slett en stabil og robust vogn, laget for norske forhold. Og med et mer moderne utseende enn mange andre vogner. Anonymkode: c4766...add 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Del Skrevet 9. mars 2022 Takk for svar til dere som kom med konkrete eksempler og fordeler 😃 Har vært så nysgjerrig på dette, men nå er jeg klokere! Anonymkode: a49b9...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Del Skrevet 9. mars 2022 Jeg syns min Stokke Trailz er fantastisk og etter å ha jobbet i en butikk som selger barnevogner det siste halvåret er det heller ingen andre vogner jeg ville valgt. Den er høy så man slipper å bøye seg, solid, god på terreng, og ja, den er enorm, men den er så god på alle andre måter at det veier opp for størrelsen Anonymkode: 92938...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Del Skrevet 9. mars 2022 Elsker min jeg også. Og jeg har prøvd mange vogner. Fantastisk trillekomfort og stor kurv under vogna. Anonymkode: e84fd...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #9 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 20.00): Fordi den er høy, pen å se på, og sittedelen er super. Utenom det er den dårlig å trille synes jeg. Anonymkode: 5f1c8...1b8 Sittedelen er jo altfor kort, så den må jo byttes ut en gang, ikke en vogn man kan ha hele vognperioden. Anonymkode: ca168...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #10 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sittedelen er jo altfor kort, så den må jo byttes ut en gang, ikke en vogn man kan ha hele vognperioden. Anonymkode: ca168...948 I tillegg blir det liten plass til dunpose osv i den til vinteren. Føles også ut som barnet sitter oppå vogna og ikke i. Kalesjen er liten, baggdelen for åpen for norske forhold. Den er stor og klumpete, noe ustø på enkelte terreng. Samt at den kan ikke slås sammen i en del. Anonymkode: ca168...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sittedelen er jo altfor kort, så den må jo byttes ut en gang, ikke en vogn man kan ha hele vognperioden. Anonymkode: ca168... AnonymBruker skrev (5 timer siden): I tillegg blir det liten plass til dunpose osv i den til vinteren. Føles også ut som barnet sitter oppå vogna og ikke i. Kalesjen er liten, baggdelen for åpen for norske forhold. Den er stor og klumpete, noe ustø på enkelte terreng. Samt at den kan ikke slås sammen i en del. Anonymkode: ca168...948 Kjenner meg ikke igjen i dette. Har du den gamle modellen? Den nyeste har en veldig god og lang kalesje. Vår gutt passet fortsatt veldig fint i vogna, til tross for at vi er ferdig med vognperioden for denne gang Når det kommer til vogn er det veldig mange ulike preferanser. Jeg kunne feks aldri hatt emmajunga (alt for tung), britax (altfor ustødig/knirkete) eller cybex (altfor lav) Anonymkode: 92938...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mdy98 Skrevet 10. mars 2022 #12 Del Skrevet 10. mars 2022 Er det sånn å forstå at Stokke nå kun selger xplory? Hva er isåfall forskjellen på den og tidligere trailz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå