AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Hva sier dere kvinner til et varmt samfunn uten aktiv fordømmelse av mennesker som ikke er aggressive mot deres persona, ikke invaderende i deres privatliv, ikke fordømmende til hva dere gjør og ikke ønsker å planlegge å såre verken dere eller andre mennesker? Er dette en totalt fremmed tanke som må være skrevet av en bavian som har lært seg norsk og det å beherske data, eller kan det være skrevet av en snill mann som ønsker å kunne gi en ung kvinne orgasme? Hvis det siste alternativ er det mest plausible, kan vi gå videre med å forsøke å reflektere litt rundt nettopp dette utgangspunkt. For hva er egentlig dette voldsomme problemet som enkelte liker å hevde at det er? Har den unge kvinne plutselig blitt "sinnssyk i handlingsøyeblikket?" Vet hun plutselig ikke lenger sitt eget beste? Har hun foretatt den mentale klassereise å gå fra selvstendig tenkende reflektert individ til en skapning som ikke evner å si nei, ikke evner å vurdere hvem hun ønsker å være sammen med? Selvsagt ikke. Men i raseri kan denne poteten være fristende å holde varm. Ved å skape en kunstig offerrolle kan man angripe antagonisten i deres livsanskuelse, nemlig den eldre og tilårskomne mann som kan være så frekk å ha seksuell appetitt på en langt yngre kvinne. Dette er deres greencard til å gå inn i mobberollen. For ja, det er mobbing dere driver med når dere kaller en eldre mann for en gris. Noen av dere vil kanskje forsøke dere med at dere sier jo sannheten må vite! Ja, det er deres sannhet, vi er helt enige i det. Men dere har altså ikke blitt tildelt autorisasjon til å stemple andre mennesker negativt av den grunn. Problemet deres er at en mobber vil forsvare sin mobbing med at det er sannhet, at denne personen har rett til å mobbe fordi denne personen har jobbet seg frem til sin egen rettferdiggjørelse av mobbingen. Gutten eller jenta som hver eneste dag får høre av klasse"kamerater" at han/hun er jævla ekkel, jævla stygg og utrolig dum og ekkel som gjør de tingene denne gjør, er også offer for selvrettferdige mobbere som forholder seg til sitt rammeverk som fungerer som forsvar for mobbeoppførselen. Alle mobbere sier, skriver og mener at akkurat deres mobbing er stueren, ikke problematisk og rettferdiggjort fordi offeret av mobbingen har gjort noe som har trigget mobbeoppførselen. Hva det er, er helt opp til den enkelte. Om offeret er en homofil mann, eldre mann som kunne tenke seg sex med en yngre kvinne, eller en person som lever av telefonsalg, er helt uten betydning, for mobbingen består av et sett med regler som mobberen har laget seg, og akkurat disse reglene skal rettferdiggjøre denne personens mobbing av andre mennesker. Veldig mange rynker på sin nese når homofili trekkes inn. "Ja, men homofile gjør jo ikke noe galt! Da er den mobbingen feil, men min mobbing og mening er rett fordi eldre menn er sviiiin!" er gjerne utgangspunktet mange vil bruke for at akkurat sin mobbing og hets er rettferdiggjort i denne sammenheng. Problemet, nok en gang, og her feilslutter 99% av kvinnene her inne, er at samme rettferdiggjørelse har blitt brukt av kvinnebrennende menn i middelalderen, nazister, homohetsere og jødehatere, akkurat dette offeret er jo problemet! tenker dere. At dere har et problem med disse menneskene, er helt klart. Men man kan ikke lage seg sine spesifikke regler for å rettferdiggjøre mobbing og dårlig oppførsel, negative og stygge beskrivelser om andre mennesker bare fordi man selv har kommet frem til at dette er rettferdiggjort! Dere står skulder til skulder med alle nazister, jødedevaluerende mennesker som har operert med sine sett av regler for hvem som skal godtas i samfunnet man vekselvirker i. Kjernespørsmålet du som leser dette innlegg må stille deg, er følgende: Du møter en 20 år gammel kvinne hånd i hånd men en mann på 71 på gaten. Hva skjer i denne situasjonen? Spytter du mannen i ansiktet og erklærer ham for en manipulerende voldtektsmann og psykopat? Sannsynligvis ikke. Ser du med forakt i blikket på dem, for deretter å haste hjem til den kommunale treroms for å skrive aggressive innlegg med maleriske beskrivelser av menn av denne type? Atskillig mer sannsynlig. Og ved å gjøre dette, har du stilt deg i samme båt som homohetsere. "Din gamle gris" er ditt substitutt for "din ekle homofile!" Du dusjer din galle over den eldre manns seksualitet, en homohetser med ditt tankegods vil dusje sin galle over den homofiles legning på bakgrunn av denne persons seksualitet. Og at mannen er ekkel, foraktelig og stygg er altså den samme ingrediens dere bruker når deres gallesuppe skal tastes ned på tastaturet og sendes inn på Norges største forum. Da hjelper det lite at dere mener at homofile ikke er ekle, ikke stygge og ikke gjør noe galt. (en mening jeg gladelig deler med dere.) Det er bare det at det er mennesker som mener det, og bruker de samme grunnene og griseemojiene som dere bruker i deres mobbing av eldre menn som har sine konkrete seksuelle preferanser, preferanser som homofile også har. Jeg har forsøkt å forklare dette ganske så enkelt nå. En mann som sverter mørkhudede på bussen kan altså ikke unnskylde seg med at det ikke er noe problem med lesbene. Ja, men homofile er homofile, du gjør noe. Det er det vi mobber deg for, tenker du kanskje. Vel, en homofil person og en eldre mann med seksuell appetitt på veldig unge kvinner utlever sin personlighet, de skriver om de samme ønsker og tanker, og for dette mobber dere altså den ene part. "De unge må få være i fred for rovdyr!" tenker du helt sikkert. Hva er egentlig problemet med at jeg og en god del eldre menn kunne tenke oss å ha sex med unge kvinner? Hva er stygt og grisete med et konkret ønske om felles nytelse? Jeg har aldri fått et godt svar på spørsmålet. At en ung kvinne kan ha flott sex med en eldre mann bunner i gode holdninger hos den eldre part. At mannen har jobbet siden før kvinnen var født, er bare livets krydder. At en ung kvinne og en eldre mann kan finne sammen og dele noe fint, viser bare at sex ikke bør ha noen øvre aldersgrense. Og nei, vi snakker fortsatt ikke om å parkere Ford Taunusen utenfor nærmeste videregående skole for å starte sitt prosjekt, jeg har hele tiden snakket om genuine møter som starter i hverdagslige situasjoner utenfor de aldersbegrensede institusjonene. Så denne kløvertoeren kan dere spare dere for, kvinner. Det kanskje verste er at flere av mobberne sitter med sine falske, påklistrede smil og skriver gladelig under for underskriftskampanjer mot mobbing i det norske skoleverket, samtidig som de gladelig taster ned sin samfunnsautoriserte mobbing bak sin skjerm og tastatur. Bør ikke barn og unge få ha litt bedre og mer konsekvente rollemodeller, som hadde vært i stand til å se sin egen mobbing, og ha et litt videre blikk enn kun sitt utvendige fokus, uten evne til selvrefleksjon? Den digitale mobbingen har nådd stadig nye høyder de siste årene, unge tar etter voksne, og når terskelen for å kalle andre for nøffende griser, bare fordi de er så frekke å fortsatt ha sin seksualitet i hevd, er så dverglav som det man opplever på dette forum, er det sannelig ikke rart at denne oppførsel forplanter seg nedover i skoleverket, og inn i klasserommene. Om det er griser, eller om det er noe annet, er altså ikke poenget. Heller er det ikke poenget hva det er det mobbes for. Et aldri så lite poeng som synes å ha svevd flere boligblokker forbi mange kvinner her inne. (og noen menn). Har du kommet så langt ned og fortsatt tviholder på at akkurat din grunn til mobbing er ok? Da bør du ha et svar på hvordan det preger din hverdag hva andre gjør på sine soverom, hvem de velger å dele sitt seksualliv med og hvilke preferanser de måtte ha. På hvilken måte er disse menneskene mer i slekt med Sus scrofa domesticus enn homo sapiens? Vil du ha et samfunn der en selvrettferdig mobb går med høygafler og henger ut spesifikke grupper i samfunnet? Har du tenkt på at en slik samfunnsparole også kan ramme deg? Er det ikke bedre å la folk få ta sine valg her i livet, uten massiv fordømmelse, og heller møte dem med interesse ovenfor deres valg? Eller stopper virkelig det mentale toget allerede på første stasjon, nemlig stasjonen for infantil uthenging av æsj-mennesker som vekker deres harme? Si nei til mobbing folkens, uansett om det rammer deg eller dine, eller ikke. Fortsatt god ettermiddag, Anonymkode: d7ce7...e08
Trolltunge Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Du gir deg ikke. Kan du ikke istedenfor skrive videre i dine tidligere tråder? 7 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Og dette er hvorfor vi trenger kvinnedagen... Anonymkode: 1ff17...37f 11 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Dette følte du veldig sterkt for. Anonymkode: 1933c...e64 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Mange eldre menn går etter yngre jenter fordi de er enklere å manipulere. Å kalle fakta mobbing er litt komisk. Anonymkode: 1ff17...37f 7 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 Går det bra, eller? Anonymkode: 80def...7c1 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 Skjønner at noen har kalt deg gris en gang, men det er virkelig ikke verdens undergang. På slutten av dagen er det du som må leve med deg selv, og resten av folket har sin egen oppvask å ta seg av. Anonymkode: 0ab67...c61 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Orker ikke å lese, men ja, eldre menn skal knulle ungt. Anonymkode: ec11e...773 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): "De unge må få være i fred for rovdyr!" tenker du helt sikkert. Hva er egentlig problemet med at jeg og en god del eldre menn kunne tenke oss å ha sex med unge kvinner? Hva er stygt og grisete med et konkret ønske om felles nytelse? Jeg har aldri fått et godt svar på spørsmålet. Dette har du fått svar på mange ganger, på dine tidligere innlegg. Men du svarer aldri og tar aldri innover deg noe som helst. Anonymkode: 3092a...3a8 5 1
Elaine Marley Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #12 Skrevet 8. mars 2022 Herregud, så utspykende. Etter setning fire så gadd jeg ikke mer. Det oser selvmedlidenhet og rasjonalisering. Mobbing? Get a life. Anonymkode: 9f530...0f1 7 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #13 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og dette er hvorfor vi trenger kvinnedagen... Anonymkode: 1ff17...37f Herregud for noe vrøvl Anonymkode: eed3e...c5d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #14 Skrevet 8. mars 2022 Så det du sier er at du skulle ønske at faren din døde fra dere av alderdom før du ble russ? Og at din unge mor måtte leve sine siste 30 år som enke? En pussig greie å ønske 🤔 Men dette er vel nokså gjengs i enkelte religioner; hvor piker på 8-16 år giftes bort til sine 30 år eldre fettere. Du får flytte til et slikt samfunn da vet du 😀 Anonymkode: 117d4...409 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #15 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette en totalt fremmed tanke som må være skrevet av en bavian som har lært seg norsk og det å beherske data, eller kan det være skrevet av en snill mann som ønsker å kunne gi en ung kvinne orgasme? Hva er forskjellen? Poenget for kvinnen er jo uansett ikke hvorvidt mannen ønsker å gi henne en orgasme, men om den unge kvinnen a) ønsker at noen skal gi henne det, og deretter b) hvem det er som mest sannsynlig kan gi henne det. Som forhenværende ung kvinne kan jeg bare si at ikke bare opplevde jeg eldre menn som avskyelige og usexy der og da, men presset de utsatte meg for har gjort at jeg har vært mindre interessert i sex resten av livet, enn jeg ville ha vært dersom de i stedet klarte å holde seg langt unna. Eldre pågående menn er altså skyld i at kvinner ønsker mindre sex. Og da står jeg igjen med følgende spørsmål; Dersom det virkelig er en orgasme dere eldre menn ønsker å gi en ung kvinne, kunne det da vært aktuelt for dere å beskytte henne mot både dere selv og andre eldre herrer, slik at hun bevarer lysten og en ung mann i passende alder får slippe til? Hvis svaret er nei, kan dere da godta at det faktisk ikke er hennes lykke og hennes orgasme som egentlig betyr noe for dere? Anonymkode: 7d6ba...370 2 5
Gjest lurven Skrevet 8. mars 2022 #16 Skrevet 8. mars 2022 Orka ikke å lese alt, men dette har du tenkt mye på
Lafamiglia Skrevet 8. mars 2022 #17 Skrevet 8. mars 2022 Hvorfor kan du ikke bare slå deg til ro med at dette er din fantasi, som du skal holde helt for deg selv inni hodet ditt? Og det med at du skal holde det for deg selv, inkluderer også å la være å sende kåte blikk til unge jenter, bare så det er sagt. Man kan fantasere om så mangt, men det er ikke noe man skal belemre omverdenen med. Fantasier er fantasier, og noe man holder for seg selv. Du ser ut til å mene, at ettersom dette er noe du fantaserer om, så skal omverdenen innrette seg dette. Du vil at unge jenter skal begynne å få lyst til å ligge med menn som kunne vært bestefaren deres (dream on!), og at samfunnet skal akseptere dette. En litt mer intelligent tilnærming til verden er å innse at for omtrent alle unge jenter, så er en 71 år gammel mann så uaktuell som man kan få blitt. Og til og med at de synes at kåte gamle menn er ufattelig ekkelt, og noe de grøsser over. Beklager, men hvis du er ute etter å gi en 20 år gammel jente orgasme, så er du minst 40 år for sent ute. Det er bare å forsone seg med det først som sist. (Og bare for å legge til: Ikke bare er du altfor gammel for 20-åringer, men du er også altfor gammel for mange 50-åringer. Så det å få ligge med en 20-åring kan du bare skyte en lang pil over.) Og la nå for guds skyld unge jenter få være i fred for din seksualitet. 4 5
Bamseklemmer Skrevet 8. mars 2022 #18 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Det er mye enklere å si og forstå dette med at, mobbingen kommer av missunnelse og manglende seksuell forståelse. De som har seksuell forståelse er ikke missunnerlig og er ingen mobbere. De er stikk motsatt og ønsker hverandre lykke til eller takker for råd. Vi har det hyggelig på andre forum, hvis noen prøver seg på mobbing blir de frosset ut i felleskap. ikke som her på KG, at man leser at noen mobber en bruker uten å røre en finger. Skal vi få bukt med mobbingen trenger vi flere med folkeskikk og som er vennlige. Men ikke missforstå meg heller.. man trenger ikke så mye forståelse av seksualitet for å diskutere her, men jeg er redd de blir skremt av all mobbingen som møter dem her. Da blir det også vanskelig å fremme et spørsmål som kan virke for drøyt for enkelte. Og selv om man er anonym bruker, kan det virke tøft å bli mobbet for sine lyster og sin seksualitet... Hvor ofte ser dere tråder der lesbiske og homoer skriver til hverandre? Hva med disse trådene der noen har en kinks de vil ha svar på? Jo, de blir ødelagt av mobbere og av avsporinger. Hva er egentlig vitsen i å blande seg inn i en tråd de ikke har peiling på eller bryr seg om... når de heller ikke kommer med fornuftig råd og svar... dette er ren avsporing og bør registreres. Også har du dem som ikke har forstått janteloven.. "ikke tro at du er bedre enn oss" " du skal ikke tro at du kan lære oss noe" Skal du på død og liv sitere nabo brukeren... vær positiv og hyggelig.. eller ta deg en tur på trappa for litt frisk luft. Dette er igrunn 14 linjer som ingen mobbere bryr seg om, så det er vel ingen vits i å skrive dette... I alle forum unntatt KG skjer det ikke mobbing, så det skulle fungere her også. Unge kvinner er ikke noe for meg, M50... så har jeg iallefall svart TS. Endret 8. mars 2022 av Bamseklemmer
Biloba Skrevet 9. mars 2022 #19 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Anonymkode: d7ce7...e08 Hvor stor opplever du egentlig at pågangen av purunge kvinner er? Blir du som 71-åring nedrent som førstevalg for seksuell lek av mentalt oppegående og emosjonelt sunne unge kvinner? Du henvender deg til kvinner, men hvor mange fedre til 17-20 år gamle jenter/kvinner ønsker deg velkommen i familien når du legger ut om fantasiene du ønsker å realisere om et seksuelt forhold til deres datter? Jeg har mest respekt for personer som har gangsyn. 5
Lafamiglia Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 Bamseklemmer skrev (15 timer siden): Det er mye enklere å si og forstå dette med at, mobbingen kommer av missunnelse og manglende seksuell forståelse. De som har seksuell forståelse er ikke missunnerlig og er ingen mobbere. De er stikk motsatt og ønsker hverandre lykke til eller takker for råd. Vi har det hyggelig på andre forum, hvis noen prøver seg på mobbing blir de frosset ut i felleskap. ikke som her på KG, at man leser at noen mobber en bruker uten å røre en finger. Skal vi få bukt med mobbingen trenger vi flere med folkeskikk og som er vennlige. Men ikke missforstå meg heller.. man trenger ikke så mye forståelse av seksualitet for å diskutere her, men jeg er redd de blir skremt av all mobbingen som møter dem her. Da blir det også vanskelig å fremme et spørsmål som kan virke for drøyt for enkelte. Og selv om man er anonym bruker, kan det virke tøft å bli mobbet for sine lyster og sin seksualitet... Hvor ofte ser dere tråder der lesbiske og homoer skriver til hverandre? Hva med disse trådene der noen har en kinks de vil ha svar på? Jo, de blir ødelagt av mobbere og av avsporinger. Hva er egentlig vitsen i å blande seg inn i en tråd de ikke har peiling på eller bryr seg om... når de heller ikke kommer med fornuftig råd og svar... dette er ren avsporing og bør registreres. Også har du dem som ikke har forstått janteloven.. "ikke tro at du er bedre enn oss" " du skal ikke tro at du kan lære oss noe" Skal du på død og liv sitere nabo brukeren... vær positiv og hyggelig.. eller ta deg en tur på trappa for litt frisk luft. Dette er igrunn 14 linjer som ingen mobbere bryr seg om, så det er vel ingen vits i å skrive dette... I alle forum unntatt KG skjer det ikke mobbing, så det skulle fungere her også. Unge kvinner er ikke noe for meg, M50... så har jeg iallefall svart TS. Jeg bryr meg overhodet ikke om hva slags seksuelle tanker andre folk har oppi hodet sitt. Men jeg bryr meg om unge jenter, som skal slippe å bli lagt an på av eldre menn. 3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå