Gå til innhold

Skal vi ta imot russiske flyktninger som må rømme landet nå når økonomien til enkeltpersoner går i grus?

Jajajane

Anbefalte innlegg

Gå til ditt nærmeste kjøpesenter.  Se rund og leg merke til hvor mange utenlandske butikker det er der. Så ser for deg at de plutselig lukker dørene. Du som hadde en jobb i går, har ikke noe jobb i dag for kleskjeden du jobber for av moralske grunner nekter. Dette er de samme kjedene som selger sine produkter i "verre" land som for eksempel kina og Saudi-Arabia. Hvis jeg hadde vært en russer hadde jeg ikke flyktet, men blitt forbannet på vesten og deres hykleri. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi må ta i mot russiske borgere som demonstrerer mot Putin og regimet og blir forfulgt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underligsirkel skrev (5 timer siden):

Gå til ditt nærmeste kjøpesenter.  Se rund og leg merke til hvor mange utenlandske butikker det er der. Så ser for deg at de plutselig lukker dørene. Du som hadde en jobb i går, har ikke noe jobb i dag for kleskjeden du jobber for av moralske grunner nekter. Dette er de samme kjedene som selger sine produkter i "verre" land som for eksempel kina og Saudi-Arabia. Hvis jeg hadde vært en russer hadde jeg ikke flyktet, men blitt forbannet på vesten og deres hykleri. 

Veldig enig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...