Underligsirkel Skrevet 12. mars 2022 #21 Del Skrevet 12. mars 2022 Gå til ditt nærmeste kjøpesenter. Se rund og leg merke til hvor mange utenlandske butikker det er der. Så ser for deg at de plutselig lukker dørene. Du som hadde en jobb i går, har ikke noe jobb i dag for kleskjeden du jobber for av moralske grunner nekter. Dette er de samme kjedene som selger sine produkter i "verre" land som for eksempel kina og Saudi-Arabia. Hvis jeg hadde vært en russer hadde jeg ikke flyktet, men blitt forbannet på vesten og deres hykleri. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 12. mars 2022 #22 Del Skrevet 12. mars 2022 Vi må ta i mot russiske borgere som demonstrerer mot Putin og regimet og blir forfulgt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 12. mars 2022 #23 Del Skrevet 12. mars 2022 Underligsirkel skrev (5 timer siden): Gå til ditt nærmeste kjøpesenter. Se rund og leg merke til hvor mange utenlandske butikker det er der. Så ser for deg at de plutselig lukker dørene. Du som hadde en jobb i går, har ikke noe jobb i dag for kleskjeden du jobber for av moralske grunner nekter. Dette er de samme kjedene som selger sine produkter i "verre" land som for eksempel kina og Saudi-Arabia. Hvis jeg hadde vært en russer hadde jeg ikke flyktet, men blitt forbannet på vesten og deres hykleri. Veldig enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå