Gå til innhold

Å ikke svare på meldinger

Er det for mye å be om?  

26 stemmer

1. 1. Er det for mye å be om?

• Nei!
      15
    • Ja
      3
    • Kanskje?
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det så mye å be om at en voksen mann svarer på meldinger? 

Sender et spørsmål som handler om felles barn, ønsker han lykke til med noe ang felles barn.. Hvorfor er det så vanskelig å bruke noen sekunder på å svare ja/nei/takk??

Vi er ikke sammen lenger, men han var veldig dårlig på å svare før det ble slutt også.  Da skyldte han på at jeg sendte for mange meldinger. Kanskje jeg gjorde det, men jeg gjør ikke det nå lenger hvertfall

Anonymkode: eff1d...f37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på. 

Om du har bombardert ham med meldinger, så ja, da hadde jeg også sluttet å svare deg. 

Når forventer du svar? Om du blir sur om du ikke får svar innen fem minutter, så er det du som er problemet. 

Anonymkode: f2628...747

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv. Og jeg hater å sende/svare på mld, snakke i tlf osv… heldigvis vet venner dette, så de forventer ikke så mye. 
Etter at mobilen ble hverdag, skal man alltid være på… og folk blir irriterte om de ikke får svar med en gang. 

Anonymkode: 03dd6...29b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva andre fjør er ikke min sak, men jeg svarer så fort jeg kan om jeg får en melding. Er jo en grunn til at dolk skriver en melding og om de lurer på noe vil de jo gjerne ha svar 

Anonymkode: a4963...146

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Når forventer du svar? Om du blir sur om du ikke får svar innen fem minutter, så er det du som er problemet. 

Anonymkode: f2628...747

Når man sender melding på messenger, og man ser at den andre har sett meldingen, så forventer jeg at man kan ta 2 sek å svare. Og når det går 30 min etter at vedkommende så meldingen og de er aktive og fortsatt ikke svarer blir jeg ganske oppgitt

Ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HADDE en slik kjæreste som deg... Good riddance. 😂

Anonymkode: c418b...2b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

HADDE en slik kjæreste som deg... Good riddance. 😂

Anonymkode: c418b...2b5

For å forvente svar ang felles barn??

Og vise vanlig høflighet ved å svare??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Når man sender melding på messenger, og man ser at den andre har sett meldingen, så forventer jeg at man kan ta 2 sek å svare. Og når det går 30 min etter at vedkommende så meldingen og de er aktive og fortsatt ikke svarer blir jeg ganske oppgitt

Ts.

Er ikke alltid folk sitter hjemme i sofaen når de åpner en melding. 
jeg kan lese en melding kjapt mens jeg er på jobb, eller er på farten og da har jeg ikke tid til å sette meg ned å svare. Ofte vil jeg svare skikkelig på ei meld. 
Folk kan jo bli fornærmet om en ikke svarer utfyllende med hjerter osv. 
men når jeg kommer hjem og setter meg ned så går jeg gjennom tlf og svarer på det jeg kan svare på. 
Når jeg får meldinger daglig av folk som sender morsomme videoer eller slike ting er det ikke alltid jeg åpner. Det er ikke så mye å svare på.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer ikke på meldinger så lenge det ikke er et spørsmål der. 

Du ønsker svar på en lykketil melding og jeg ser virkelig ikke poenget. Velg dine kamper sier nå jeg.

Anonymkode: f8fe9...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke alltid folk sitter hjemme i sofaen når de åpner en melding. 
jeg kan lese en melding kjapt mens jeg er på jobb, eller er på farten og da har jeg ikke tid til å sette meg ned å svare. Ofte vil jeg svare skikkelig på ei meld. 
Folk kan jo bli fornærmet om en ikke svarer utfyllende med hjerter osv. 
men når jeg kommer hjem og setter meg ned så går jeg gjennom tlf og svarer på det jeg kan svare på. 
Når jeg får meldinger daglig av folk som sender morsomme videoer eller slike ting er det ikke alltid jeg åpner. Det er ikke så mye å svare på.. 

Hvorfor i alle dager åpner du meldingen da, om du ikke har tid til å svare? Kan ikke du bare lese den i varslingssenteret? Og heller svare når du har tid? 

Anonymkode: 57b27...d3b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor i alle dager åpner du meldingen da, om du ikke har tid til å svare? Kan ikke du bare lese den i varslingssenteret? Og heller svare når du har tid? 

Anonymkode: 57b27...d3b

Jeg leser ofte gjennom for å se om det er noe viktig og noe som haster. Er det ikke det svarer jeg senere når jeg har tid. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...