Gå til innhold

Bruke youghurt i klemmeposer som voksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om det? De finnes jo til voksen også disse Skyr aktiv og Go Morgen frokostyoughurt. Ser det dumt ut?

Anonymkode: 8f419...6f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ser enda dummere ut å prøve å spise yoghurt med de ubrukelige pinnene man nå får med i stedet for skje ;)

Nei, jeg tenker ingenting om det. Hadde ikke ramlet meg inn å tenke noe spesielt om jeg så noen som spiste av klemmepose. Det har folk gjort i evigheter, tenk gel'er og slikt folk bruker i treningssammenheng. 

Anonymkode: 22f1d...b22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen syns det ser teit ut, skal du da slutte å spise det? 

Anonymkode: 6c4a4...07f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig spesielt, som voksen, å være så til de grader opptatt av hva andre mener om alt mulig! 

Anonymkode: 57e1e...4c5

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde spist det i lunsjen foran alle. Men det er jo fint å spise på farten. F.eks på vei til trening eller hjem fra jobb. Jeg kjører stort sett, og da er det veldig greit med klemmepose om jeg trenger et mellommåltid. Ikke noe gris!

De fleste har vel fått med seg klemmeposer nå? Så de fleste forstår vel at det ikke er babymat du spiser på. 

Skjeene i yoghurt er jo helt krise. Man kunne like gjerne spist yoghurt med hånden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De reddet livet mitt da jeg var kvalm i svangerskapet. Kunne kjøre nedpå en sånn og fikk roet kvalmen 😅 Tenkte overhode ikke at det var «teit.

Anonymkode: 515ab...c9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg synes det er veldig spesielt, som voksen, å være så til de grader opptatt av hva andre mener om alt mulig! 

Anonymkode: 57e1e...4c5

Enkelte her inne er jo fryktelig opptatt av det, med tanke på alle tråder med spørsmål som starter med "Hva tenker du om (sett inn det som passer)? i alle mulige varianter og underfora. Det sier meg at enkelte har alt for mye fritid. 

Angående klemmeposer så mener jeg ingenting om at voksne bruker det. I do not care. 

Anonymkode: a216b...235

Gjest Warrior
Skrevet

Om det ser dumt ut? Så klart ikke. Hvorfor skulle det se dumt ut?🤔

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det med at det kan se dumt ut bryr jeg meg fint lite om. Har Skyr i klemmepose med på jobb de aller fleste dager. 

Anonymkode: f3a8c...b5e

AnonymBruker
Skrevet

image.png.a6a0ef750ffc5a2b34ffe693d44fe0bd.png

Anonymkode: 85d3c...40b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

image.png.a6a0ef750ffc5a2b34ffe693d44fe0bd.png

Anonymkode: 85d3c...40b

Betyr dette at Mads Hansen er TS? 😅

Anonymkode: a216b...235

• Liker 1
Skrevet

Mads Hansen making skyr look good😂

men til tema; nei jeg tenker ikke det er rart og kan fint spise det i lunsj på jobb. (Proteinbar spiser jeg nok mer i skjul fordi jeg ikke vil de skal tro jeg har latt meg lure og tror det er sunt og proteiner jeg trenger og bla bla🙈)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...