Gjest SVK Skrevet 8. mars 2022 #1 Del Skrevet 8. mars 2022 (endret) Om man skriver under brukernavn så står det "Forfatter"/"Author" over innlegget man har skrevet om man har skrevet om man skriver innlegg senere i tråden. Hvorfor kan man ikke ha samme funksjon når man skriver innlegg med AnonymBruker? Det er jo enda mer praktisk der siden det er vanskelig å holde styr på hvem som er hvem når folk skriver med AnonymBruker. Endret 8. mars 2022 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mars 2022 #2 Del Skrevet 8. mars 2022 (endret) Eksempel 1: Se øverst til høyre på innlegget mitt. Eksempel 2: Se øverst på innlegget til AnonymBruker: Endret 8. mars 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Forumansvarlig Skrevet 8. mars 2022 Løsning #3 Del Skrevet 8. mars 2022 Anonym bruker er en funksjon som er utviklet av en annen utvikler og fungerer på en annen måte enn resten av forumet, det må derfor lages en måte som gjør at basissystemet som gir oss forfatter funksjonen, prater sammen med anonym bruker systemet som gir oss muligheten for dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mars 2022 #4 Del Skrevet 8. mars 2022 1 minutt siden, Forumansvarlig! said: Anonym bruker er en funksjon som er utviklet av en annen utvikler og fungerer på en annen måte enn resten av forumet, det må derfor lages en måte som gjør at basissystemet som gir oss forfatter funksjonen, prater sammen med anonym bruker systemet som gir oss muligheten for dette. Tusen takk! Jeg håper på en slik funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 8. mars 2022 #5 Del Skrevet 8. mars 2022 Jeg noterer det ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå