AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 La oss si at du har en venninne som du vet ikke har det bra. Hun har bedt alle rundt seg om å respektere at hun ikke vil ha kontakt med noen. Du er bekymret for henne etter 2 ukers total stillhet, og slites mellom behovet for å få et livstegn fra henne, og behovet for å respektere at hun vil være i fred. Hva gjør du? Anonymkode: 2f44f...bf8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Jeg ville ha sendt en melding dersom det var en god venninne. Ikke mast, ikke krevd noe. Bare en enkel melding hvor jeg hadde skrevet Hei. Tenker på deg, fint om du kan gi meg et pip og si at du lever ❤ Klem Anonymkode: 283ca...06b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 "Husk at jeg er her. Glad i deg❤️" Anonymkode: fe81f...17e 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Jeg ville respektert at hun ikke vil ha kontakt med noen... Anonymkode: ed8b4...19c 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Her kommer rådet helt an på om du er oppriktig bekymret for hennes liv, om det faktisk er en reell sjanse for selvmord. Anonymkode: 36173...04e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ville ha sendt en melding dersom det var en god venninne. Ikke mast, ikke krevd noe. Bare en enkel melding hvor jeg hadde skrevet Hei. Tenker på deg, fint om du kan gi meg et pip og si at du lever ❤ Klem Anonymkode: 283ca...06b Ikke dette. Hadde hatet Om noen ba meg gi et pip og si at jeg lever. Enda mer skyldfølelse bare. En melding er ok, men ikke noe som krever svar. Anonymkode: 91f97...541 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Jeg er selv syk, og i lange perioder klarer jeg ikke ha kontakt. Det eneste jeg da setter pris på er en melding jeg ikke må svare på, f.eks "tenker på deg" eller litt om hva som skjer i deres liv. Bare ikke be meg svare Anonymkode: 08df0...65a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Her kommer rådet helt an på om du er oppriktig bekymret for hennes liv, om det faktisk er en reell sjanse for selvmord. Anonymkode: 36173...04e Jeg er virkelig bekymret for den psykiske helsen hennes, men tror ikke hun er suicidal. Anonymkode: 2f44f...bf8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Du lar henne være. Hun tar nok kontakt når ting er bedre. Er du helt sikker på at det er sykdom som ligger bak alt? Noen ganger kvir man seg for «oppgjør»med venner som man kanskje ikke har så god kjemi med. Samvittigheten holder tilbake evt relasjonsbrudd🧐 Anonymkode: b3add...31d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du lar henne være. Hun tar nok kontakt når ting er bedre. Er du helt sikker på at det er sykdom som ligger bak alt? Noen ganger kvir man seg for «oppgjør»med venner som man kanskje ikke har så god kjemi med. Samvittigheten holder tilbake evt relasjonsbrudd🧐 Anonymkode: b3add...31d 100 % sikker kan jeg ikke være siden jeg ikke er tankeleser, men jeg har ingen grunn til å tro at det skyldes noe annet enn at hun ikke har det helt bra psykisk. Det er ikke første gangen hun har trukket seg tilbake slik når hun har hatt en psykisk nedtur, men det er første gangen hun har sendt ut fellesmelding til alle om det, og det er første gangen hun har isolert seg over så lang tid. Anonymkode: 2f44f...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå