Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg har greid å plassere denne riktig, om ikke må den gjerne flyttes til riktig sted.

Blir 30 om en stund og spørsmålene om hva jeg ønsker jeg i bursdagsgave fra nærmeste familie (foreldre, søsken, svigerforeldre etc.) er begynt å komme. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal ønske meg av noen av de.. 🙈

Har tenkt litt rundt det og ikke greid å lande på noe helt konkret, men tankene som har streifet meg foreløpig er veske(r), gavekort så jeg får kjøpt ny klokke (ligger på 10 699,- så har ikke samvittighet til å ønske meg den spesifikt - så mye tviler jeg på at det er noen av de som har planer om å gi) eller rett og slett smykker, armbånd eller lignende. Jeg har ingen aning, så forslag tas imot med stor takk.

Tanken er at det kanskje er fint å ønske seg noe som man kan ha glede av i mange år fremover, istedenfor at det er "oppbrukt" innen kort tid - derfor er jeg innom både veske, klokke og eventuelt smykker, men jeg er usikker. Er det noen her som kanskje sitter på noen fine forslag?

K29

Anonymkode: 41274...1ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her pleier vi å gi opplevelser på runde tall ☺️ Her dro hele familien på Elden på Røros, med hotell og god middag. En gang før det var det overnatting i tretopphytte.

så hvis det er noe slik du har tenkt er spennende så er jo det en ide. 

Anonymkode: 72a64...4c8

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Her pleier vi å gi opplevelser på runde tall ☺️ Her dro hele familien på Elden på Røros, med hotell og god middag. En gang før det var det overnatting i tretopphytte.

så hvis det er noe slik du har tenkt er spennende så er jo det en ide. 

Anonymkode: 72a64...4c8

Åh, så koselig! 🥰 Opplevelse kunne absolutt vært noe det også, takk for fint forslag!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket meg et smykke til 30-årsdagen. 

Til 40-årsdagen glemte jeg helt å ønske meg noe, og fikk opplevelse (husmorferie, hotellovernatting på hotell med skikkelig god basseng- og spa-avdeling).

Anonymkode: e09ff...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort til spa, opplevelser, reisegavekort osv. Det er for meg mye hyggeligere enn en fysisk gave som kanskje blir ødelagt eller går av moten om et år eller to og havner i en skuff. :) 

Anonymkode: d4e4a...8ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på specsavers og stokk :hoho:

Anonymkode: d2356...37c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønska meg bidrag til el-sykkel 😁

Anonymkode: 93d99...746

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ønsket meg et smykke til 30-årsdagen. 

Til 40-årsdagen glemte jeg helt å ønske meg noe, og fikk opplevelse (husmorferie, hotellovernatting på hotell med skikkelig god basseng- og spa-avdeling).

Anonymkode: e09ff...2a9

Har vært innom tanken selv, men samtidig fikk jeg et smykke i bursdagsgave for noen år siden av samboer, som jeg aldri tar av med mindre jeg skal bade eller dusje. 🙈 Er derfor litt redd for at det bare kan bli liggende.
Kunne tenkt meg ny ørepynt, men reagerer selvfølgelig på "alt" og de som finnes i medisinsk titan er foreløpig ikke særlig spennende. 😔

Gavekort til spa, opplevelser, reisegavekort osv. Det er for meg mye hyggeligere enn en fysisk gave som kanskje blir ødelagt eller går av moten om et år eller to og havner i en skuff. :) 

Anonymkode: d4e4a...8ba

Absolutt ikke en dum tanke med opplevelser, altså! Det er jo sånt som man sitter med minner fra til evig tid egentlig. 🥰
Må tenke litt på om det er noe jeg virkelig ønsker å få gjort. Når det gjelder å ønske fysiske gaver har jeg tenkt mye på akkurat det, og om jeg skulle ønsket meg noe måtte det nesten vært noe tidløst og kanskje litt eksklusivt. Trenger ikke nødvendigvis å være ekslusivt heller, men i alle fall tidløst - og de to går jo gjerne litt hånd i hånd på en måte, misforstå meg rett. 😅

Gavekort på specsavers og stokk :hoho:

Anonymkode: d2356...37c

Stemmer heller for rullator, jeg! 😂

Ønska meg bidrag til el-sykkel 😁

Anonymkode: 93d99...746

Ikke dumt! Har langrennski på ønskelista, kanskje det er det jeg skulle ønsket meg bidrag til? 😄

AnonymBruker
Skrevet

Fikk reise, div gavekort og en god del vin i gave. Ble en super feiring.

Anonymkode: 2b0f6...5d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har bursdag ganske tett, så vi fikk kaffemaskin av svigers. Mest til han, så jeg fikk et smykke av dem i tillegg. Av mamma og pappa ønsket han seg gavekort på en butikk som selger utstyr til hobbyen hans. Av mamma og pappa fikk jeg kjøkkenmaskin, den har jeg ønsket meg lenge, og brukt masse!

Jeg arrangerte fest med venner, og da hadde mange av dem gått sammen og spleiset på en opplevelse til meg. Veldig fint! Mange kom reisende til festen, så på til spørsmål om ønsker sa jeg bare enkle ting som lys, små kjøkkengreier, treningstopp osv. 

Anonymkode: 1db19...2e8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk gavekort til 900 hos frisør. 

Anonymkode: 0d375...dc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å ønske seg gavekort er som å ønske seg kontanter - noe som ikke er god stil. 
Av foreldre kan man kanskje gjøre det, om man vet de er ok med det, men ikke andre gjester. 
Du blir 30, det er ikke konfirmasjon eller bryllup heller. 

Blomster, planter, parafyme, kremer, bøker, vin f.eks

Anonymkode: 009d6...a18

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trengte ingenting. Ønsket meg derfor noe praktisk for en nærsynt person, nemlig synskorrigerende operasjon (lasteroperasjon). Det fikk jeg, og er så fornøyd med resultatet.

Anonymkode: 600b6...9b4

• Hjerte 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg fikk weekend tur til Oslo, da jeg fylte 30.

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Jeg fikk og ønsket meg penger til 30 års dagen. Eller gi pengene til noen som trenger det mer enn meg, eller Kreftforeningen osv. Har samme problem med å vite hva jeg skal ønske meg både til bursdager og jul. Føler jo jeg har alt jeg trenger. Så derfor er det beste å ønske seg penger så kan man kjøpe hva man vil selv når man trenger det. Eller gavekort. 

Endret av Warrior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...