AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Jeg begynt å tenke på flytting. Litt usikker hvordan prosessen er? Jeg skal pusse opp litt, så må vel takstmann komme på befaring? Hvilke grep bør jeg ta som har stor betydning for prisantydning osv? Anonymkode: cf560...bf6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Nå vet jeg jo null om din bolig da men.. Det å male er noe som ofte er anbefalt som en rimelig og god liten oppussing før salg. Sparkle alle spikerhull og sånne småting og skjønnhetsfeil, og frisk opp farge som trenger et nytt strøk eller mal med nye farger. Helhetsinntrykket betyr MYE, så pass på at det ser fresht ut og ikke er noen avklippede ledninger som henger og slenger eller et håndtak som er løst. Takstmann driter vel i dette da, men de som kommer på visning gjør det. Pusse opp kjøkken og bad har stor betydning for prisantydning, samtidig er det ikke nødvendigvis noe det er rådet til eller som du vil tjene på. Du skal liksom ha helt lik smak som kjøper for at det lønner seg. Men også her kan du friske opp med maling om det begynner å se slitt ut. Spesielt kjøkken kan jo fornyes ganske rimelig. Ellers vet jeg ikke hvordan det står til med tak, vinduer, elektro.. ? Anonymkode: 96683...3ca
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Stor oppussing lønner seg vel ikke. Men fiks småting som er ødelagt, og noen strøk maling på veggene om det trengs. Ellers så lønner det seg med god styling. Anonymkode: 9279d...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Rydd og kast i forkant, det gjør også flytting enklere. Mitt tips er å rydde godt i forkant, og fikse ting som raskt og billig lar seg fikse: lister som mangler osv. Anonymkode: 28e87...297 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå