AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Husker jeg opplevde dette forrige uke sist gang også, da begynte jeg på mamma og baby trening, og fikk den tilbake. Nå er det 6 uker siden fødsel imorgen, så da er det vel ok å sette igang å trene litt igjen? Er det squats som gjelder da, og kan det være effektivt med 3x10 mens jeg holder noe tungt? Trilleturer i oppoverbakker? Hele muskulaturen er jo ikke-eksisterende, jeg føler meg mer som en mann. Hjelp! Anonymkode: 0dad3...465
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 *Forrige uke, det skulle det ikke stå. Forrige gang Anonymkode: 0dad3...465
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Bruker å være motsatt problem, at de fleste blir for feit over baken. Fascinerende med dere unge som ønsker å ha så svær rumpe. En slank bak er da mye penere. Vel, smaken er som baken. Anonymkode: 7d458...4ae
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bruker å være motsatt problem, at de fleste blir for feit over baken. Fascinerende med dere unge som ønsker å ha så svær rumpe. En slank bak er da mye penere. Vel, smaken er som baken. Anonymkode: 7d458...4ae Jeg er 36 år, og ønsker å ha en kvinnelig figur ja. 🙂 Ammingen har fått kiloene til å rase av magen også, og jeg ser ut som en strek med melkesprengte pupper og en utrent rumpe. Vil ikke at den skal være diger nei, men det er ikke opp til deg å mene noe om mine preferanser om min egen kropp heller. Kom heller med treningstips!! 💪 Anonymkode: 0dad3...465 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #5 Skrevet 8. mars 2022 Knebøy går egentlig best på lår. Ville inkludert hip trhust, utfall, og gå i oppoverbakke med vogn ja Anonymkode: 9827f...974 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 Tusen takk for tips, ja husker det var en del av de øvelsene på treningssenteret! 😅 Da blir det ut å gå i bakker når eldste er frisk fra forkjølelse og tilbake i barnehagen. Kan jo så klart pakke han godt inn og sette han på ståbrettet for ekstra vekt, men det er litt for mye hosting og surkling til det ennå... derfor vil jeg ha noen øvelser å gjøre hjemme mens vi likevel må være inne nå. Skal prøve noen utfalløvelser etter den minste har sovnet, lettere sagt enn gjort idag og det er ikke barebare å begynne og gjøre øvelser mens man ammer nei 😓 Anonymkode: 0dad3...465
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Jeg anbefaler å følge Pia Seeberg på Instagram, liker det hun står for innen trening og legger ut mye tips til økter i tillegg til at du kan trene med henne i en treningsportal om du ønsker et litt mer fast opplegg Er gravid med nr. 2 nå, men tenker å sjekke ut det når jeg kommer i gang igjen etter fødsel! Anonymkode: 9827f...974
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Husker jeg opplevde dette forrige uke sist gang også, da begynte jeg på mamma og baby trening, og fikk den tilbake. Nå er det 6 uker siden fødsel imorgen, så da er det vel ok å sette igang å trene litt igjen? Er det squats som gjelder da, og kan det være effektivt med 3x10 mens jeg holder noe tungt? Trilleturer i oppoverbakker? Hele muskulaturen er jo ikke-eksisterende, jeg føler meg mer som en mann. Hjelp! Anonymkode: 0dad3...465 Bakside rygg og rumpe, bekkenbunn og nedre kjerne Anonymkode: 74230...e7d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bakside rygg og rumpe, bekkenbunn og nedre kjerne Anonymkode: 74230...e7d Hva mener du med dette? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg anbefaler å følge Pia Seeberg på Instagram, liker det hun står for innen trening og legger ut mye tips til økter i tillegg til at du kan trene med henne i en treningsportal om du ønsker et litt mer fast opplegg Er gravid med nr. 2 nå, men tenker å sjekke ut det når jeg kommer i gang igjen etter fødsel! Anonymkode: 9827f...974 Ok takk Skal sjekke ut dette AnonymBruker skrev (1 time siden): Bakside rygg og rumpe, bekkenbunn og nedre kjerne Anonymkode: 74230...e7d Hva mener du med dette? Trenger tips til øvelser, jeg vet jo hva som må trenes Anonymkode: 0dad3...465 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #10 Skrevet 8. mars 2022 Beklager, der ble du dobbeltsitert 😅 Anonymkode: 0dad3...465
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #11 Skrevet 8. mars 2022 Synes Hedvig Bang har en del fint innhold på insta. Også har hun timer her: https://naardic.no/videos/7 Tror det er live-timer utenom den prøvetimen der, det passer ikke for meg men har fulgt det opptaket der noen ganger Har du strikk? Mange greie øvelser man kan gjøre med dem. Anonymkode: ee4d1...bc7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Hvordan vet man at alt er "på plass igjen" slik at man kan begynne å trene? Anonymkode: 57b37...65a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #13 Skrevet 10. mars 2022 At blødningen har sluttet, og at man ikke presser seg for mye tenker jeg Har kjøpt strikk, pilatesring og vært ute og trillet til bygdas høyeste punkt med den gørrtunge Emmaljungavogna, så nå er jeg igang. Leter etter mamma og babytrening her i området, men dett er så langt, så vi får bare styre på her hjemme. Anonymkode: 0dad3...465
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #14 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 17.22): Hva mener du med dette? Det er det du må trene? Anonymkode: 74230...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå