Gå til innhold

Sjokolade med kaffe i seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker kombinasjonen av sjokolade og kaffe. Men jeg finner ikke noen sjokoladeplate (e.l.) med kaffesmak? Er det ingen som lager det? Når jeg prøver google sjokolade og kaffe, får jeg bare opp kaffebønner og sånt.. Jeg vil helst ha en god sjokoladeplate med kaffe i seg, jeg. Så jeg slipper å prøve å holde kaffe i munnen samtidig som jeg putter inni sjokolade.

Anonymkode: 15afb...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker kombinasjonen av sjokolade og kaffe. Men jeg finner ikke noen sjokoladeplate (e.l.) med kaffesmak? Er det ingen som lager det? Når jeg prøver google sjokolade og kaffe, får jeg bare opp kaffebønner og sånt.. Jeg vil helst ha en god sjokoladeplate med kaffe i seg, jeg. Så jeg slipper å prøve å holde kaffe i munnen samtidig som jeg putter inni sjokolade.

Sjokolade først, så kaffe 😁

AnonymBruker
Skrevet

Mokkabønner

Anonymkode: a56d7...ee0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mokkabønner

Anonymkode: a56d7...ee0

Ja, det har du jo helt rett i, mokkabønner er jo kjempegodt :) 

Men jeg skulle gjerne hatt noe med enda mer kaffe i seg også.

Skrevet (endret)

Vahlrona har. Ikke smakt men det er jo et kvalitetsmerke så har troa! 😊

F785CC7F-D5EF-4A5F-AFE2-13E50224EC47.png
anbefaler også Jentene på Tunet kaffegodt-pakken. Der er det en bit med fantastisk kaffesmak, men ja du får andre biter også da, men det merket er den beste sjokoladen jeg vet om så resten glir ned for å si det sånn😍

Endret av Frøkenfryden
AnonymBruker
Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Vahlrona har. Ikke smakt men det er jo et kvalitetsmerke så har troa! 😊

F785CC7F-D5EF-4A5F-AFE2-13E50224EC47.png
anbefaler også Jentene på Tunet kaffegodt-pakken. Der er det en bit med fantastisk kaffesmak, men ja du får andre biter også da, men det merket er den beste sjokoladen jeg vet om så resten glir ned for å si det sånn😍

ooo, spennende! Må se om jeg får fatt i noe sånt :)

Skrevet

Jeg er også glad i den komboen. I mange konfekt esker finnes konfektbiter med moccafyll, men er sikkert kjipt å kjøpe en hel konfekteske hvis man kun vil ha noen av bitene da 🤣.

Ellers tror jeg coop Anglmark har en mørk sjokolade med kaffesmak. Men den er faktisk ikke så god. Smaker litt av dårlig kvalitet på kaffen, synes jeg da.

AnonymBruker
Skrevet
Butter skrev (2 minutter siden):

Jeg er også glad i den komboen. I mange konfekt esker finnes konfektbiter med moccafyll, men er sikkert kjipt å kjøpe en hel konfekteske hvis man kun vil ha noen av bitene da 🤣.

Ellers tror jeg coop Anglmark har en mørk sjokolade med kaffesmak. Men den er faktisk ikke så god. Smaker litt av dårlig kvalitet på kaffen, synes jeg da.

Jeg trenger venner som liker biter med aprikosfyll og likør, så vi kan bytte biter :P 

Oo, jeg foretrekker faktisk mørk sjokolade, så mørk OG med kaffe høres jo ut som en god match for meg. Må se nesten gang jeg er på obsen, takk for tips :)

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trenger venner som liker biter med aprikosfyll og likør, så vi kan bytte biter :P 

Oo, jeg foretrekker faktisk mørk sjokolade, så mørk OG med kaffe høres jo ut som en god match for meg. Må se nesten gang jeg er på obsen, takk for tips :)

Ja, du får finne deg en byttevenn.

Ellers tror jeg kanskje du kommer lengre med å Google sjokolade med mocca. Da får jeg i tillegg opp moccatrøffel og minde sine moccapletter.

Liker du forresten trøfler?

https://www.inopa.no/produkter/Sjokolade/La Praline Mocca Trøfler 200gr (753)-753 

Endret av Butter
AnonymBruker
Skrevet

Ååå, husker denne kaffesjokoladen til freia(tror jeg)? Den var god😍

Anonymkode: 2f64b...dea

Skrevet

Jeg syns det er veldig godt med kaffebønner som er trukket med sjokolade. Jeg tør ikke kjøpe det, for jeg kan ikke stoppe hvis jeg først begynner å spise.

Sånne som dette, men de jeg prøvde var dekket med mørk, lys og hvit sjokolade, mener jeg å huske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...