AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #1 Skrevet 8. mars 2022 Vi får ikke veileder før senere. Å hele det opplegget med bacheloroppgaven på studiet er bare merkelig, så jeg kunne sårt trengt noen råd. Jeg har funnet mesteparten av stoffet jeg skal bruke, i tillegg har jeg begynt å lese, vi skal ha 500 sider selvvalgt. Hvordan strukturerte dere hverdagen? Hadde dere en slags plan for når dere skulle lese, når dere skulle skrive de ulike delene? Eller tok dere ting som det kom? Setter pris på all hjelp jeg kan få ❤️ Anonymkode: 6a2c0...a08
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Lag deg en tidsplan - hvor du starter med innleveringsdagen - så jobber du deg bakover. Når skal du være ferdig med de ulike delene? Når skal du være ferdig med litteratursøk? Når skal du være ferdig med analyse? Så lager du innholdsfortegnelsen - (imra modellen er fin å ta utgangspunkt i - se sokogksriv.no) Lag innholdsfortengelsen så detaljert som mulig med det du vet allerede. Når dette er gjort så ser du på tidsplanen din igjen - hva skal du begynne med? Litteratursøk og litteraturgjennomgang? Da ville jeg begynt å lest - så skrevet. (Men her jobber alle selvstendig) Ikke vent på inspirasjon - bare sett i gang. Anonymkode: c65f9...a6e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lag deg en tidsplan - hvor du starter med innleveringsdagen - så jobber du deg bakover. Når skal du være ferdig med de ulike delene? Når skal du være ferdig med litteratursøk? Når skal du være ferdig med analyse? Så lager du innholdsfortegnelsen - (imra modellen er fin å ta utgangspunkt i - se sokogksriv.no) Lag innholdsfortengelsen så detaljert som mulig med det du vet allerede. Når dette er gjort så ser du på tidsplanen din igjen - hva skal du begynne med? Litteratursøk og litteraturgjennomgang? Da ville jeg begynt å lest - så skrevet. (Men her jobber alle selvstendig) Ikke vent på inspirasjon - bare sett i gang. Anonymkode: c65f9...a6e Tusen takk! Det var veldig hjelpsomt ❤️ Anonymkode: 6a2c0...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå